قابلیت گوش دادن به صفحات وب حتی در هنگام قفل بودن صفحه به کروم اضافه شد

گوگل قابلیت “گوش دادن به این صفحه” در مرورگر کروم را ارتقا داده است. حالا می‌توانید به صفحات وب گوش دهید، حتی وقتی که صفحه نمایش گوشی‌تان خاموش است یا در حال استفاده از برنامه دیگری هستید. به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مهم‌ترین ویژگی جدید، امکان ادامه پخش صدا حتی زمانی است […]

گوگل قابلیت “گوش دادن به این صفحه” در مرورگر کروم را ارتقا داده است. حالا می‌توانید به صفحات وب گوش دهید، حتی وقتی که صفحه نمایش گوشی‌تان خاموش است یا در حال استفاده از برنامه دیگری هستید.

به گزارش سرویس اخبار فناوری رسانه تکنولوژی تکنا، مهم‌ترین ویژگی جدید، امکان ادامه پخش صدا حتی زمانی است که شما از کروم خارج می‌شوید یا صفحه نمایش را خاموش می‌کنید. در این حالت با استفاده از اعلان‌ها می‌توانید به راحتی پخش را متوقف، ادامه یا تنظیم کنید. همچنین می‌توانید سرعت پخش صدا و صدای گوینده را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای فعال کردن این ویژگی در منوی سه نقطه کروم، گزینه “گوش دادن به این صفحه” را پیدا کنید. برای دسترسی سریع‌تر، می‌توانید یک میانبر برای این گزینه در نوار آدرس کروم ایجاد کنید.

با کمک این ویژگی میتوان در حین انجام کارهای دیگر، به مقالات، کتاب‌های صوتی و سایر محتواهای آنلاین گوش داد. برای افرادی که مشکل بینایی دارند یا ترجیح می‌دهند به جای خواندن، به محتوا گوش دهند، این ویژگی بسیار مفید است. همجنین می‌توانید از این قابلیت برای تمرین زبان‌های خارجی استفاده کنید. با این به‌روزرسانی، گوگل گامی بزرگ در جهت بهبود تجربه کاربری کروم برداشته است. قابلیت “گوش دادن به این صفحه” حالا بسیار کاربردی‌تر و انعطاف‌پذیرتر شده است.