قیمت ساعت هوشمند اپل تا 199 دلار کاهش یافته است

زمانی که قرار بود برای اولین بار ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch به بازار عرضه گردد، هیجان بسیار زیادی در این زمینه حکم‌فرما شد. هر چند فروش اولیه آن بعد از مدتی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در هر صورت شرکت اپل نیز به طور رسمی اعلام کرده که قرار است در نسخه […]

زمانی که قرار بود برای اولین بار ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch به بازار عرضه گردد، هیجان بسیار زیادی در این زمینه حکم‌فرما شد. هر چند فروش اولیه آن بعد از مدتی به میزان قابل توجهی کاهش یافت. در هر صورت شرکت اپل نیز به طور رسمی اعلام کرده که قرار است در نسخه جدید ویژگی‌های بسیار جالبی در این پوشیدنی هوشمند دیده شود. این ساعت هوشمند جدید که نسل دوم Apple Watch به حساب می‌آید چند هفته دیگر به همراه گوشی‌های آیفون جدید این شرکت به طور رسمی معرفی خواهند شد. طبیعی است که با عرضه یک نسخه جدید از یک دستگاه، نسخه قبلی ارزان‌تر شده و با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد شد. بر اساس شنیده به نظر می‌رسد که قیمت این ساعت هوشمند در فروشگاه Best Buy به 200 دلار رسیده باشد. هر چند به نظر می‌آید قبلا هم نسخه‌ای از این ساعت هوشمند با همین قیمت فروخته شده باشد.

هم اینک شاید جالب باشد بدانید که نسخه 38 میلی‌متری اسپورت اپل واچ، مدل خاکستری با قیمت پایینتر 199 دلار به فروش می‌رسد. از سویی دیگر جالبتر این موضوع است که در ابتدای کار این نسخه با قیمت 349 دلار به فروش می‌رسید. هر چند هنوز هم این ساعت هوشمند با کاهش قیمت خود، به اندازه دیگر ساعت‌های هوشمند دیگر شرکت‌ها ارزان نشده است. اما شاید بهتر باشد این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این ساعت هوشمند در آینده نزدیک به سیستم عامل watchOS 3 بروز خواهد شد و آ‌ن روز است که قیمت 200 دلاری آن بسیار ارزشمند خواهد بود.

براساس اسناد و شواهد احتمالا در Apple Watch 2 شاهد بروزرسانی‌های خوب و مناسبی باشیم. هر چند شایعاتی که از وجود دوربین بر روی آن خبر می‌دادند همگی رد شده و از طرفی کاربرانی که امید داشتند این ساعت جدید از اتصالات ارتباط مخابراتی نیز پشتیبانی کند، با دیدن این ساعت ممکن است از آن ناامید گردند. اما به جای آنها در این گجت جدید شاهد قرار گیری ویژگی GPS، بهبود در قابلیت ضد آب بودن و همچنین سرعت کاربری ساعت خواهیم بود. در حقیقت با معرفی گوشی‌های آیفون جدید این شرکت، در این ساعت هوشمند نیز شاهد تغییرات بزرگی خواهیم بود. گرچه شاید کاملا این دو دستگاه شبیه به هم نباشند.

به غیر از نسخه خاکستری این ساعت هوشمند، دیگر مدل‌های آن نیز با قیمت کمتری در حال فروخته شدن می‌باشند. در واقع اگر منتظر زمانی بودید که ساعت‌های هوشمند شرکت اپل ارزانتر شوند تا بتوانید آنها را خریداری نمایید، می‌بایست این طور اظهار کرد که هم اینک موعد آن فرا رسیده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال