برترین کشورهای جهان در استفاده از ICT: سنگاپور، فنلاند و سوئد

طبق گزارش «انجمن اقتصاد جهانی» مربوط به موفقیت اقتصادهای جهانی در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات، در بین ۱۴۳ کشور تحت مطالعه، سنگاپور رتبه اول را دارد و پس از آن فنلاند و سوئد در مراکز بعدی هستند. در این گزارش در سطح کشورهای عربی، کشورهای حوزه خلیج فارس دارای بهترین عملکرد هستند. […]

طبق گزارش «انجمن اقتصاد جهانی» مربوط به موفقیت اقتصادهای جهانی در استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات، در بین ۱۴۳ کشور تحت مطالعه، سنگاپور رتبه اول را دارد و پس از آن فنلاند و سوئد در مراکز بعدی هستند.

در این گزارش در سطح کشورهای عربی، کشورهای حوزه خلیج فارس دارای بهترین عملکرد هستند. امارات متحده عربی در بین کشورهای عربی در رتبه اول (رتبه ۲۳ جهان) قرار دارد. پس از آن قطر (در رتبه ۲۷ جهان) ، بحرین (در رتبه ۳۰ جهان)، عربستان سعودی (رتبه ۳۵ جهان)، عمان (رتبه ۴۲ جهان)، اردن (رتبه ۵۲ جهان) و کویت (رتبه ۷۲ جهان) قرار دارند.

آلمان که چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است، در سطح جهانی در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. ایالات متحده نیز در رتبه هفتم بوده تا بالاترین رتبه را در بین هفت کشور صنعتی داشته باشد. پس از آن بریتانیا در رتبه هشتم است.

«گزارش جهانی فناوری اطلاعات ۲۰۱۵» وجود «شکاف دیجتالی رو به رشد» را اعلام کردند. گرد آورندگان این پژوهش اظهار کردند که منافع اقتصادی و اجتماعی جامع برای سرمایه گذاری اینترنتی تنها در دسترس اقلیتی از جمعیت جهان است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال