مدیرعامل آنر آیفون ۱۵ را بدون کمترین نوآوری می‌داند

مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ای اعلام کرد آیفون ۱۵ به عنوان محصول جدید اپل ناامید کننده بوده و بدون هیچگونه نوآوری ارائه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر جورج ژائو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد با وجود اینکه اپل یکی از بزرگان صنعت گوشی است اما در سال‌های اخیر قدرت […]

مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ای اعلام کرد آیفون ۱۵ به عنوان محصول جدید اپل ناامید کننده بوده و بدون هیچگونه نوآوری ارائه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مدیرعامل آنر جورج ژائو در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد با وجود اینکه اپل یکی از بزرگان صنعت گوشی است اما در سال‌های اخیر قدرت آن کاهش یافته است. به گفته ژائو تغییرات نسل جدید آیفون برای بازارهای کنونی ناکافی است. وی در مصاحبه با یک وب سایت چینی اعلام کرد پیش از رونمایی همه منتظر گوشی آیفون ۱۵ بودند اما به نظر می‌رسد پس از آن گوشی مورد نظر کمی ناامید کننده میشود.

مهاجرت آیفون به درگاه USB C نیز با انتقادهایی همراه بوده است.طبق صحبت مدیرعامل آنر فرم فکتور آیفون بدون هیچگونه نوآوری بوده و این موضوع بسیار ناامید کننده است. در حالی که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اکنون به سراغ گوشی‌های تا شدنی رفته‌اند اما اپل همچنان گوشی سنتی تولید می‌کند.

طبق شایعات منتشر شده اپل در حال کار روی گوشی تاشدنی است. به گفته مدیران این شرکت هنوز برنامه‌ای برای عرضه آیفون تا شدنی وجود ندارد. برخی افشاگران نیز اعلام کردند اپل به دنبال تولید مک بوک تا شدنی است و احتمالاً سال ۲۰۲۵ از آن رونمایی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال