ارتباط بین قاب تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو و داغ شدن بیش از اندازه آن

یکی از تحلیلگران محصولات اپل مدعی شد استفاده از تیتانیوم در فریم آیفون ۱۵ پرو و همچنین اصلاحاتی که اپل در ساختار داخلی این گوشی ایجاد کرده باعث شده است تا سیستم پخش حرارت در این گوشی نتواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو […]

یکی از تحلیلگران محصولات اپل مدعی شد استفاده از تیتانیوم در فریم آیفون ۱۵ پرو و همچنین اصلاحاتی که اپل در ساختار داخلی این گوشی ایجاد کرده باعث شده است تا سیستم پخش حرارت در این گوشی نتواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو که در زمینه محصولات اپل گزارش‌های بسیاری را منتشر کرده است در تحلیل اخیر خود مدعی شد دلیل ایجاد گرمای بیش از اندازه در گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس نه تنها به پردازنده این گوشی‌ها و لیتوگرافی سه نانومتری آنها بستگی نداشته بلکه در نتیجه اصلاح سیستم دفع حرارت توسط اپل ایجاد شده است.

طبق گفته این تحلیلگر اپل ناحیه بخش حرارت را کوچکتر کرده و همچنین فریم تیتانیومی نیز باعث شده است تا عملکرد آیفون ۱۵ پرو و پرومکس در دفع گرما چندان مطلوب نباشد. البته این شرکت قصد دارد با بروز رسانی نرم‌افزاری این مشکل را برطرف کند. اما به نظر می‌رسد تنها راه حل این مشکل کاهش قدرت تراشه است در غیر این صورت تغییر چشمگیری در رفع این مشکل ایجاد نخواهد شد.

تحلیل مینگ چی کو نشان می‌دهد در صورتی که اپل قادر به حل این مشکل به شکلی مناسب نباشد فروش این دو نوع گوشی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش کاربران گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس تنها با محدودسازی عملکرد تراشه قادر هستند به دمای عادی عملکرد خود بازگردند. هنوز مشخص نیست پرچمداران اپل در آینده چگونه میتوانند اجرای بازی‌های سنگین را مدیریت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال