ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ استور با کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود

اپل قصد دارد با کمک هوش مصنوعی به ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ استور بپردازد. تمرکز اپل روی ساخت یک پلتفرم تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط بیزینس اینسایدر اپل طی همکاری با دیگر شرکت‌های فعال در زمینه پلتفرم‌های […]

اپل قصد دارد با کمک هوش مصنوعی به ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ استور بپردازد. تمرکز اپل روی ساخت یک پلتفرم تبلیغاتی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش منتشر شده توسط بیزینس اینسایدر اپل طی همکاری با دیگر شرکت‌های فعال در زمینه پلتفرم‌های تبلیغاتی روی ساخت یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده است. این شرکت پلتفرم ابزار هوش مصنوعی جدیدی را به کار خواهد گرفت که توسط آن محل قرار گرفتن آگهی‌های تبلیغاتی در اپ استور مشخص خواهد شد. اپل قصد دارد پلتفرم ساخته شده را علاوه بر تبلیغات در اپ استور در موقعیت‌های دیگری نیز به کار ببرد. به گفته این شرکت سرویس‌های پشتیبانی کننده از تبلیغات به تدریج گسترش خواهند یافت.

البته استفاده از هوش مصنوعی در فضای تبلیغات برای جانمایی تبلیغات پیش از این نیز وجود داشته است. به عنوان مثال گوگل فیسبوک و بسیاری از شرکت‌های دیگر از سیستم‌های مشابه برای جانمایی تبلیغات با کمک هوش مصنوعی استفاده کرده‌اند.

احتمالاً پلتفرم جدید اپل مشابه سیستم Performance Max  گوگل و یا سیستم Advantage متا خواهد بود و می‌تواند به صورت خودکار جانمای تبلیغات را انجام دهد. استفاده از این ابزار برای تبلیغات توسط اپل ممکن است کمی عجیب باشد زیرا در حال حاضر این شرکت نمایش تبلیغات را به صورت گسترده انجام نداده و تمرکز زیادی نیز روی این حوزه ندارد.

در حال حاضر امکان نمایش تبلیغات توسعه دهندگان همراه با پرداخت هزینه در اپ استور در قسمت‌هایی مانند تب امروز تب جستجو پایین صفحه محصولات و قسمت بالا در نتایج جستجو وجود دارد. احتمال دارد اپل در آینده قسمت‌های مربوط به نمایش تبلیغات در اپ استور را گسترش داده و همچنین در سایر اپلیکیشن‌ها نیز به نمایش آنها بپردازد. تنها در این صورت است که استفاده از هوش مصنوعی کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال