تاریخ و مکان رونمایی از گلکسی اس ۲۴ افشا شد

سامسونگ قصد دارد از گوشی‌های جدید سری گلکسی در تاریخ ۲۷ دی ماه و در کالیفرنیا رونمایی کند. طبق اطلاعات افشا شده سامسونگ از ساعت گوشی‌های جدید خود را در دی ماه امسال و در زادگاه محصولات اپل رونمایی کند. علاوه بر تاریخ و مکان رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ اطلاعاتی از زمان پیش خرید این […]

سامسونگ قصد دارد از گوشی‌های جدید سری گلکسی در تاریخ ۲۷ دی ماه و در کالیفرنیا رونمایی کند. طبق اطلاعات افشا شده سامسونگ از ساعت گوشی‌های جدید خود را در دی ماه امسال و در زادگاه محصولات اپل رونمایی کند. علاوه بر تاریخ و مکان رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ اطلاعاتی از زمان پیش خرید این گوشی نیز منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش‌های منتشر شده در نشریه‌های کره‌ای نشان می‌دهد سری گلکسی اس ۲۴ قرار است در تاریخ ۱۷ ژانویه سال جدید میلادی در سن خوزه کالیفرنیا رونمایی شود. این در حالی است که سامسونگ هر ساله رویداد خود را در شهر نیویورک برگزار کرده بود. اما امسال این شرکت برای معرفی دستگاه‌های جدید کالیفرنیا را انتخاب کرده است.

طبق گزارش‌ها کاربران می‌توانند محصولات جدید سامسونگ را از تاریخ ۱۸ ژانویه برای پیش خرید انتخاب کنند. همچنین دستگاه‌های پیش خرید شده از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه نیز تحویل این مشتریان خواهد شد. خرید عادی این محصول نیز از تاریخ ۳۰ ژانویه انجام می‌شود.

هنوز قیمت رسمی و مورد تایید سری گلکسی اس ۲۲ مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد تغییراتی را در قیمت این سری از گوشی‌ها ایجاد کند. بنابراین گلکسی اس ۲۴ با قیمت پایه ۹۰۰ دلار شروع شده نوع پلاس آن نیز ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. گلکسی اس ۲۴ اولترا با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود. پیش از این نیز گزارش‌هایی در مورد فه شدن قابلیت‌های هوش مصنوعی به گلکسی اس ۲۲ منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی اولین گوشی هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های هوش مصنوعی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال