طراحی هواوی واچ GT4 در عکس‌های واقعی آن مشخص شد

گزارش‌های منتشر شده به همراه عکس‌های مربوط به هواوی واچ GT4 نشان می‌دهد این ساعت هوشمند دارای نمایشگر اولد کم مصرف به همراه باتری با عمر بسیار بالا است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۳ شهریور طی رویدادی محصولات جدیدی را به نمایش بگذارد. به احتمال زیاد […]

گزارش‌های منتشر شده به همراه عکس‌های مربوط به هواوی واچ GT4 نشان می‌دهد این ساعت هوشمند دارای نمایشگر اولد کم مصرف به همراه باتری با عمر بسیار بالا است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد در تاریخ ۲۳ شهریور طی رویدادی محصولات جدیدی را به نمایش بگذارد. به احتمال زیاد ساعت هوشمند جی تی فور یکی از محصولات جدید هواوی خواهد بود. پیش از این رویداد تصاویری از ساعت هوشمند مورد انتظار فاش شده که در آن می‌توان به طراحی آن پی برد.

هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این ساعت منتشر نشده است. برخی منابع اطلاعاتی در مورد هواوی واچ جی تی فور منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد احتمالاً این ساعت در دو نسخه ۴۱ و ۴۶ میلیمتری و با طراحی متفاوت عرضه می‌شود. همچنین هواوی این ساعت را نسبت به نسل قبلی خود با طراحی ظریف‌تری عرضه می‌کند.

نسخه 46 میلیمتری ساعت جدید هواوی مجهز به قاب بیرونی بزرگ و طراحی چشمگیر به همراه لبه‌های هندسی برجسته خواهد بود.

طبق تصاویر منتشر شده قرار است ساعت GT4 هواوی در ۹ طرح متفاوت به بازار عرضه شود. در گرانترین مدل از استیل ضد زنگ با بند فلزی برای ساعت استفاده شده و احتمالاً در مدل‌های دیگر از قاب فلزی ساده و بند پارچه یا پلاستیکی استفاده می‌شود.

هواوی ساعت Watch GT4 را بین ۲۴۹ تا ۳۹۹ یورو به فروش می‌رساند. قیمت ساعت جدید نسبت به سری هواوی واچ ۴ و واچ ۴ پرو ارزان‌تر است. این ساعت همانند دیگر ساعت‌های هوشمند در بازار قابلیت‌هایی مانند نظارت بر تناسب اندام را ارائه می‌کند. از مهمترین ویژگی این ساعت می‌توان به نمایشگر اولد کم مصرف بهمراه باتری دارای عمر دو هفته‌ای و پردازنده مبتنی بر هسته‌های Cortex-M اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال