طراحی گوشی نوبیا Z60 Ultra با متفاوت ترین شکل ممکن دیده شد

در حالی تصاویری از گوشی نوبیا Z60 Ultra منتشر شده که طراحی آن را به عجیب‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد نوبیا برای گوشی از طراحی منحصر به فردی استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوبیا قصد دارد در تاریخ ۲۸ آذر از گوشی جدید Z60 Ultra به […]

در حالی تصاویری از گوشی نوبیا Z60 Ultra منتشر شده که طراحی آن را به عجیب‌ترین شکل ممکن نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد نوبیا برای گوشی از طراحی منحصر به فردی استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نوبیا قصد دارد در تاریخ ۲۸ آذر از گوشی جدید Z60 Ultra به عنوان پرچمدار آینده خود رونمایی کند. در حال حاضر برخی تیزرهای تبلیغاتی نیز در مورد این گوشی منتشر شده که دوربین دایره‌ای شکل آن را نشان می‌دهد. پیش از معرفی این گوشی برخی تصاویر جدید در مورد آن فاش شده که طراحی آن را به صورت کامل‌تر مشخص می‌کند.

نوبیا Z60 Ultra شباهت زیادی به نوبیا Z50 Ultra دارد. نمایشگر این گوشی بدون خمیدگی عرضه خواهد شد و احتمالاً دوربین سلفی نیست در زیر نمایشگر قرار گرفته است. همچنین در این تصاویر تقارن حاشیه‌ها در اطراف مشاهده شده و صفحه نمایش تخت گوشی نیز در این تصاویر مشخص است.

در پنل پشتی دوربین مستطیلی شکل بزرگ قرار دارد. ماژول دوربین در این قسمت دارای دو رنگ بوده و بخش بالایی شامل حسگر دوربین در طراحی کپسول شکل و به رنگ سفید است. در سمت راست آن نیز چراغ ال ای دی به همراه آرم نوبیا قرار گرفته و نیمه پایینی آن نیز به رنگ سیاه درآمده است. در قسمت پایین دو سنسور دوربین قرار دارد که یکی از آنها در بریدگی دایره‌ای شکل به رنگ قرمز و دیگری در برش مستطیل شکل قرار گرفته است.

با توجه به اینکه خطوط آنتن روی قاب در این تصاویر قابل مشاهده است می‌توان گفت که این گوشی دارای قاب فلزی است. همچنین برای بی‌صدا کردن اعلان‌ها یک کنترلر فیزیکی نیز روی بدنه قرار دارد. پیش از این نوبیا از طریق انتشار یک تیزر در ویبو وجود سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با مشخصات چشمگیر را در این گوشی تایید کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال