سرعت دانلود آیفون ۱۵ پرومکس رکورددار دنیای موبایل و حتی سریع‌تر از گلکسی اس ۲۳ اولترا است

آیفون ۱۵ پرومکس توانست با ثبت سرعت جدید در دانلود بیشترین سرعت را در دنیای موبایل به ثبت برساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته رکورد سریع‌ترین دانلود با دیتای موبایل به آیفون ۱۴ پرومکس تعلق داشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اکنون آیفون ۱۵ پرومکس توانسته عملکرد بهتری داشته باشد و […]

آیفون ۱۵ پرومکس توانست با ثبت سرعت جدید در دانلود بیشترین سرعت را در دنیای موبایل به ثبت برساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سال گذشته رکورد سریع‌ترین دانلود با دیتای موبایل به آیفون ۱۴ پرومکس تعلق داشت. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد اکنون آیفون ۱۵ پرومکس توانسته عملکرد بهتری داشته باشد و با ثبت سرعت ۲۵۱.۳۷ مگابیت بر ثانیه در صدر پرسرعت‌ترین دانلود در دنیای موبایل قرار بگیرد. سرعت دانلود آیفون ۱۵ پرو مکس اکنون ۹۶ درصد از نسخه ۱۴ بالاتر بوده و نسبت به گلکسی اس ۲۳ اولترا نیز ۵۸ درصد سریعتر است.

گزارش‌های مربوط به این تست سرعت توسط سایت Ookla منتشر شده است. در این گزارش با هدف انجام تست سرعت دانلود و آپلود و همچنین مواردی مانند ثبات و در دسترس بودن از اپراتورهای اصلی ایالات متحده استفاده شده است. در سال گذشته آیفون ۱۴ پرومکس رتبه اول سرعت دانلود را کسب کرده بود. اما در فصل چهارم همان سال این سرعت کاهش پیدا کرده و طبق گزارش اوکلا میانگین سرعت دانلود در این گوشی به ۱۲۷.۸۳ مگابیت بر ثانیه کاهش یافت. در آن زمان بیشترین سرعت دانلود به گلکسی اس ۲۳ اولترا تعلق گرفت.

طبق مقایسه‌های انجام گرفته آیفون ۱۵ پرومکس و ۱۵ پرو هم اکنون رتبه‌های اول و دوم را در اختیار دارند. این در حالی است که سرعت دانلود در مدل پرومکس حتی ۱۰ درصد از آیفون ۱۵ پرو نیز بیشتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال