5 نکته‌ اولیه که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

گوگل با معرفی دو نکسوس جدید خود، دو گوشی برتر را وارد بازار کرد که هرچقدر که در مورد برتری این دو گوشی صحبت کنیم، باز هم کم گفته‌ایم. نکسوس 6P گوگل توسط هواوی ساخته شده است؛ این شرکت چینی توانسته با به‌کارگیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز گوشی فوق‌العاده‌ای را به گوگل تحویل دهد. برای […]

گوگل با معرفی دو نکسوس جدید خود، دو گوشی برتر را وارد بازار کرد که هرچقدر که در مورد برتری این دو گوشی صحبت کنیم، باز هم کم گفته‌ایم. نکسوس 6P گوگل توسط هواوی ساخته شده است؛ این شرکت چینی توانسته با به‌کارگیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز گوشی فوق‌العاده‌ای را به گوگل تحویل دهد. برای خرید این گوشی باید نکات زیادی را رعایت کنید اما در این مقاله قصد داریم 5 نکته‌ای مهم که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

نکسوس 6P استعداد زیادی در جذب اثر انگشت شما دارد!

5 نکته‌ای که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

نکسوس ساخته شده توسط هواوی دارای حسگر اثرانگشت بوده و می‌تواند امنیت کامل را برای شما فراهم آورد اما بحث ما فعلاً در مورد این حسگر نیست بلکه قاب گوشی بحث مورد نظر ما را تشکیل می‌دهد. بدنه‌ی استفاده شده در پشت گوشی استعداد فوق‌العاده زیادی در جذب اثرانگشت دارد؛ بنابراین ممکن است اثرات انگشت بسیاری را در بدنه‌ی گوشی خود مشاهده کنید و اگر به آن‌ها حساسیت زیادی داشته باشید، ممکن است نیاز باشد تا دستمال مخصوصی را برای پاک کردن اثرات انگشت خود به همراه داشته باشد. خرید قابی جداگانه نیز یکی دیگر از راه‌حل‌هایی بوده که می‌تواند از جذب اثرانگشت توسط قاب گوشی جلوگیری کند.

بدنه‌ی فلزی گوشی در مقابل نور آفتاب آتشین می‌شود

5 نکته‌ای که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

این نکته برای کسانی که در گذشته نیز از گوشی با بدنه‌ای تمام فلزی استفاده می‌کرده‌اند تازگی ندارد. به هر حال نکسوس هواوی اگر در مقابل نور مستقیم خورشید قرار بگیرد بسیار داغ شده و می‌تواند باعث نارضایتی کاربر شود.

البته فکر نمی‌کنیم که این مسئله باعث ضرر رسیدن به گوشی شده یا این که با داغ شدن گوشی بتوان تخم‌مرغ سرخ کرد ولی می‌توان به جرئت گفت که در دست گرفتن آن در مقابل نور مستقیم خورشید طاقت‌فرسا خواهد بود. باز هم با خرید قابی به‌صورت جداگانه یا قرار دادن گوشی در سایه می‌توان از گوشی را از داغ شدن در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت کرد.

برای استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی احتیاط کنید

5 نکته‌ای که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

اگر می‌خواهید از قابلیت حسگر اثرانگشت این گوشی استفاده کنید باید دقت بیشتری به خرج دهید. برای تنظیم این کار گوشی از شما می‌خواهد که شش بار متوالی انگشت خود را بر روی حسگر قرار داده و بکشید. پیشنهاد ما به شما این است که در همین شش بار تمامی سطوح نوک انگشت خود را بر روی حسگر قرار داده تا در آینده این حسگر دچار اشتباه و به وجود آمدن مشکلات امنیتی نشود. قطعاً با گذاشتن کمی وقت و خواندن آموزش‌های مربوط به این حسگر، می‌توانید گوشی خود را امن‌تر کنید.

نمایشگر AMOLED گوشی رنگی‌تر از همیشه

5 نکته‌ای که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

نمایشگر‌های AMOLED شاید بتوانند رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن برای شما به نمایش در آورند اما هرگز نمی‌توانید شاهد رنگ‌های طبیعی در این نمایشگر باشید. به هر حال در برخی از موارد نیز این نوع نمایشگر‌ها رنگ‌های زرد، آبی و سبز را به‌طور اغراق‌آمیزی نشان می‌دهند. با مشاهده‌ی صفحه‌ای تمام سفید در نمایشگر گوشی خود می‌توانید به راحتی متوجه تمایل داشتن رنگ سفید به یکی از رنگ‌های زرد، آبی و سبز شوید. تقریباً این نقص را می‌توان در تمامی گوشی‌هایی که دارای نمایشگری AMOLED هستند مشاهده کرد.

نمایشگر گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد

5 نکته‌ای که باید در مورد نکسوس 6P هوآوی بدانید

در مورد قبل در مورد نشان دادن رنگ‌ها به‌طور اغراق آمیز صحبت کردیم اما این مسئله باعث نمی‌شود که از کیفیت باورنکردنی این نمایشگر صحبتی نکنیم. نکسوس 6P دارای نمایشگر AMOLED بسیار خوبی بوده که در مواجه با نور مستقیم خورشید عملکرد فوق‌العاده خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد. کار کردن با این نمایشگر بسیار لذت‌بخش بوده و حس خوبی را به کاربر القا می‌کند. البته نمی‌توان لقب بهترین نمایشگر را در میان گوشی‌های هوشمند به نکسوس هواوی داد اما قطعاً با دیدن تصاویر و فیلم‌های خود در این گوشی از آن بسیار لذت خواهید برد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال