سرویس رایگان متا ای آی می‌تواند متن را به عکس تبدیل کند

روز گذشته متا از یک سرویس هوش مصنوعی جدید و رایگان رونمایی کرد که قادر به تبدیل متن به عکس خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات جدید متا در کنفرانس Meta Connect 2023 رونمایی شد که می تواند همانند یک دستیار هوش مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته […]

روز گذشته متا از یک سرویس هوش مصنوعی جدید و رایگان رونمایی کرد که قادر به تبدیل متن به عکس خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات جدید متا در کنفرانس Meta Connect 2023 رونمایی شد که می تواند همانند یک دستیار هوش مصنوعی مورد استفاده قرار بگیرد. به گفته متا این سرویس شامل نسخه مجازی شخصیت‌های معروف بوده و امکان استفاده از آن در واتساپ اینستاگرام و مسنجر وجود دارد.

طراحی سرویس جدید متا به گونه‌ای است شباهت زیادی به چت جی‌پی‌تی داشته و افرادی که پیش از این از چت بات‌هایی مانند کلود استفاده کرده‌اند با آن آشنایی خواهند داشت.

این دستیار جدید بر پایه هوش مصنوعی امکان انجام هر آنچه که بخواهید خواهد داشت. بیانیه مطبوعاتی متا نشان می‌دهد چت بات هوش مصنوعی جدید این شرکت با استفاده از جستجوی بینگ پاسخ سوالات کاربران را می‌دهد. این دستیار به دلیل همکاری متا و مایکروسافت داده‌ها را به سرعت از طریق بینگ و از وب گردی دریافت کرده به کاربر ارائه می‌کند. بنابراین از میان دیگر سرویس‌های رایگان هوش مصنوعی می‌توان دستیار متا را متمایز و با سرعت بیشتر دانست.

از ویژگی‌های مهم Meta AI می‌توان به استفاده از دستور متنی برای ساخت عکس اشاره کرد. هوش مصنوعی در این سرویس کار کردی مشابه Midjurney و DALL-E دارد.‌ کاربران این سرویس اعلام کرده‌اند تنها در چند ثانیه امکان ساخت تصاویر با وضوح بالا را داشته‌اند. سرویس جدید همانند دیگر ابزارهای هوش مصنوعی این شرکت کاملاً رایگان است. متا اعلام کرد با استفاده از مدل زبانی بزرگ جدید توانسته این سرویس را تعلیم دهد و به همین دلیل اشتراکات زیادی با سرویس LIma2 دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال