گوشی گلکسی اس ۲۴ مخصوص بازارهای جهانی دارای تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ است

یک منبع آگاه در زمینه فناوری گفته است گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود به پردازنده اگزینوس مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً کاربران اروپایی تنها کاربران گلکسی اس ۲۴ همراه با تراشه اگزینوس نخواهند بود. یک منبع آگاه اعلام کرد سامسونگ قصد […]

یک منبع آگاه در زمینه فناوری گفته است گوشی گلکسی اس ۲۴ سامسونگ که قرار است در بازارهای جهانی عرضه شود به پردازنده اگزینوس مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً کاربران اروپایی تنها کاربران گلکسی اس ۲۴ همراه با تراشه اگزینوس نخواهند بود. یک منبع آگاه اعلام کرد سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ها را برای بازارهای جهانی عرضه کند. این بازارها شامل بازار آسیایی، آفریقا و آمریکای لاتین خواهد بود. قرار است که گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در کره جنوبی ایالات متحده و چند کشور دیگر با همان تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مربوط به شرکت کوالکام عرضه می‌شود.

سامسونگ قصد دارد از سال آینده تراشه های اگزینوس را در تمامی گوشی های پرچمدار خود مورد استفاده قرار دهد. حساب کاربری Ice universe مدعی است گلکسی اس ۲۴ با تراشه اگزینوس در تمام بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. وی حتی به سرعت کلاک تراشه های اگزینوس ۲۴۰۰ نیز اشاره کرده است. در این تراشه از قابلیت هوش مصنوعی و فناوری بهبود یافته 5G نیز استفاده شده است.

این تراشه شامل لیتوگرافی 4 نانومتری LPP است و در آن 10 هسته پردازشی به کار رفته است. یک هسته Cortex-X4، دو هسته  Cortex-A720 و  سه هسته فرکانس پایین نوع Cortex-A720 در این تراشه قرار دارد. همچنین 4 هسته Cortex-A520 از نوع کم مصرف نیز مشاهده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال