دولت آلمان برای پشتیبانی از کامپیوترهای دولتی 800 هزار یورو پرداخت می‌کند

دولت آلمان برای پشتیبانی از کامپیوترهای دولتی از سیستم پولی مایکروسافت استفاده خواهد کرد. تعداد کامپیوترهای دولتی در این کشور که از ویندوز 7 استفاده می کنند به حدود 33 هزار عدد می رسد. شرکت مایکروسافت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 7 را در تاریخ 14 ژانویه به پایان رساند. به گزارش سرویس اخبار فناوری […]

دولت آلمان برای پشتیبانی از کامپیوترهای دولتی از سیستم پولی مایکروسافت استفاده خواهد کرد. تعداد کامپیوترهای دولتی در این کشور که از ویندوز 7 استفاده می کنند به حدود 33 هزار عدد می رسد. شرکت مایکروسافت پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 7 را در تاریخ 14 ژانویه به پایان رساند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، مایکروسافت با پایان زمان پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 7 برنامه های پولی برای دریافت به روزرسانی های امنیتی و رفع باگ ها را فراهم کرد. این برنامه که ESU که مخففی از عبارت Windows 7 Extended Security Updates است، برای هر سیستم بین 25 تا 200 دلار هزینه خواهد داشت. این برنامه بیشتر برای مشتریان بزرگ تدوین شده است. مایکروسافت از یک سال پیش تبلیغات گسترده ای را برای انتقال به ویندوز 10 آغاز کرده بود. توقف پشتیبانی توسط مایکروسافت خطرات امنیتی بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

کلیه سیستم های دولتی در آلمان انتقال به ویندوز 10 را از سال 2018 آغاز کرده بودند. از 85 هزار سیستم دولتی تاکنون 65 هزار سیستم به ویندوز 10 مجهز شده اند. کلیه کامپیوترهای باقی مانده اکنون در سیستم ESU ثبت نام شده اند. مبلغی که دولت آلمان برای پشتیانی به مایکروسافت پرداخت می کند با مبلغ پرداختی کشور ایرلند برابری میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال