تصویر دوربین پشتی آیفون ۱۶ توسط یک افشاگر منتشر شد

اپل سال آینده گوشی‌های نسل جدید آیفون را رونمایی خواهد کرد. پیش از این رویداد یک افشاگر تصویری از نمای پشتی آیفون ۱۶ به اشتراک گذاشته که طراحی دوربین این گوشی را نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل شهریور سال آینده از گوشی‌های جدید آیفون رونمایی می‌کند. شایعات بسیاری در […]

اپل سال آینده گوشی‌های نسل جدید آیفون را رونمایی خواهد کرد. پیش از این رویداد یک افشاگر تصویری از نمای پشتی آیفون ۱۶ به اشتراک گذاشته که طراحی دوربین این گوشی را نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل شهریور سال آینده از گوشی‌های جدید آیفون رونمایی می‌کند. شایعات بسیاری در مورد نسل جدید آیفون‌ها و اعضای خانواده آیفون ۱۶ از قبیل آیفون ۱۶ پلاس، پرومکس و اولترا منتشر شده است. این در حالی است که تنها زمان اندکی از معرفی آیفون ۱۵ گذشته است.

آیفون‌های امسال مجهز به فریم تیتانیومی بودند و تراشه سه نانومتری و درگاه USB C از تغییرات مهم آنها به شمار می‌رود. این تغییرات یکی از تغییرات مهم و اساسی آیفون‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود.

البته قرارگیری دوربین‌ها در پنل پشتی آیفون از زمان آیفون ۱۱ پرو همچنان در یک طرح باقی مانده است. در آیفون ۱۳ در مدل‌های عادی نحوه قرارگیری دوربین‌ها در گوشی‌های آیفون تغییر کرد. اما در مدل‌های پرو همچنان از چینش مثلثی برای قرارگیری دوربین‌ها استفاده شده است. برخی تصاویر فاش شده از رندر آیفون ۱۶ نشان می‌دهد احتمالاً دوربین‌های پشتی در این گوشی باز طراحی خواهند شد. یک حساب کاربری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد فاز دوم آزمایش آیفون ۱۶ به مرحله پایانی رسیده و تغییرات کلی نسبت به فاز اول چندان زیاد نبوده است. طبق گفته‌های این افشاگر اپل در طراحی آیفون ۱۶ برخی تغییرات جزئی را اعمال کرده که ممکن است چندان دیده نشود.

مشخص نیست نحوه قرارگیری دوربین آیفون ۱۶ در مدل‌های پرو و پرومکس چه تغییراتی خواهد داشت. اپل امسال پس از عرضه آیفون‌های ۱۵ قیمت آنها را تغییر نداد. امکان دارد در گوشی‌های نسل بعدی به علت ایجاد تغییرات ظاهری و استفاده از پردازنده قدرتمند تغییراتی روی قیمت آن ایجاد خواهد شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال