معرفی پیکسل ۸ در ۱۲ مهر ماه و همزمان با انتشار اندروید ۱۴ خواهد بود

تاکنون نسخه‌های بتای مختلفی از اندروید ۱۴ منتشر شده و به نظر می‌رسد این سیستم عامل زمان زیادی را در فاز بتا قرار دارد. برخی از منابع اعلام کرده بودند احتمالاً اندروید ۱۴ در ماه گذشته معرفی شود که این اتفاق رخ نداد. حالا خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً گوگل اندروید ۱۴ را […]

تاکنون نسخه‌های بتای مختلفی از اندروید ۱۴ منتشر شده و به نظر می‌رسد این سیستم عامل زمان زیادی را در فاز بتا قرار دارد. برخی از منابع اعلام کرده بودند احتمالاً اندروید ۱۴ در ماه گذشته معرفی شود که این اتفاق رخ نداد. حالا خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهد احتمالاً گوگل اندروید ۱۴ را همزمان با معرفی پیکسل ۸ رونمایی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً گوگل سری پیکسل ۸ را در تاریخ ۱۲ مهر ماه معرفی خواهد کرد. تاکنون نسخه‌های بتای بسیار زیادی از اندروید ۱۴ منتشر شده که دلیل اصلی آن نیز به حداقل رساندن باگ‌های احتمالی آن بوده است. با توجه به چرخه انتشار نسخه‌های آن تاکنون بسیاری احتمال می‌دادند نسخه اصلی و پایدار آن در ماه جاری میلادی از راه برسد.

یک فعال دنیای اندروید به نام میشل رحمان در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد نسخه پایدار اندروید ۱۴ همزمان با برگزاری رویداد معرفی پیکسل ۸ در تاریخ ۱۲ مهر ماه رونمایی خواهد شد. همچنین گوگل احتمالاً در کنار پیکسل ۸ و ۸ پرو از ساعت پیکسل واچ ۲ نیز رونمایی می‌کند.

هنوز دلیل اصلی تاخیر انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۴ مشخص نشده است. اما به نظر می‌رسد این تاخیر با انتشار بتای پنجم این سیستم عامل در ارتباط باشد. زیرا در این نسخه اندروید مشکلی ایجاد شده و گوگل هنوز امکان برطرف کردن آن را نداشته است.

به نظر می‌رسد برخی تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند نیز در انتظار انتشار نسخه پایدار اندروید ۱۴ هستند. از جمله این شرکت‌ها وان پلاس است که پیش از این وعده انتشار این سیستم عامل را در سال جاری برای دستگاه‌های خود داده بود. به نظر می‌رسد این وعده توسط وان پلاس عملی نخواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال