مشخصات کلیدی مربوط به دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا پیش از رونمایی فاش شد

شیائومی قصد دارد گوشی پرچم‌دار ۱۴ اولترا را به زودی معرفی کند. اکنون پیش از معرفی رسمی برخی از مشخصات مربوط به دوربین‌های این گوشی‌های پرچمدار توسط یک منبع قابل اعتماد فاش شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۴ اولترا همراه با سری بد ۷ شیائومی احتمالاً در آوریل ۲۰۲۴ […]

شیائومی قصد دارد گوشی پرچم‌دار ۱۴ اولترا را به زودی معرفی کند. اکنون پیش از معرفی رسمی برخی از مشخصات مربوط به دوربین‌های این گوشی‌های پرچمدار توسط یک منبع قابل اعتماد فاش شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی ۱۴ اولترا همراه با سری بد ۷ شیائومی احتمالاً در آوریل ۲۰۲۴ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در حالی که این شرکت خود را برای معرفی پرچمدار بعدی خود آماده می‌کند برخی از مشخصات دوربین این گوشی فاش شده است.

یک منبع در ایکس به نام Zionsanvin اعلام کرد این غول چینی از ماژول دوربین دایره‌ای برای گوشی پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد. همچنین این ماژول شامل یک لنز کروی است و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با محدوده دیافراگم متغیر در آن به عنوان دوربین اصلی قرار دارد.

طبق اطلاعات بیان شده دوربین اصلی دستگاه همراه با یک لنز تله فوتو پریسکوپی ۱۲۰ میلیمتری است که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده مربوط به این دوربین‌ها دیده می‌شود. همچنین چهار بریدگی برای سنسورهای دوربین و فلش ال ای دی در این تصاویر وجود دارد. پرچمدار بعدی شیائومی احتمالاً به قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز مجهز است. زیرا در پلتفرم‌های صدور گواهینامه از قبیل BIS و EEC به این قابلیت اشاره شده است. همچنین احتمال دارد شیائومی ۱۴ اولترا به دوربین زیر نمایشگر نیز مجهز باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال