ساخت ربات انسان نمایی که می‌تواند خانه داری کند

محققان یک ربات انسان با پیشرفت فوق العاده ساخته‌اند که می‌تواند در خانه کارهایی نظیر تا کردن لباس و پخت غذا را انجام دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات انسان نمای مجیک بات به نام مجیک لب با ویژگی های منحصر به فرد ساخته شد. این شرکت در ساخت و توسعه […]

محققان یک ربات انسان با پیشرفت فوق العاده ساخته‌اند که می‌تواند در خانه کارهایی نظیر تا کردن لباس و پخت غذا را انجام دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات انسان نمای مجیک بات به نام مجیک لب با ویژگی های منحصر به فرد ساخته شد. این شرکت در ساخت و توسعه ربات‌های انسان نما تخصص دارد و به تازگی ویدیوی جالبی از آخرین ربات ساخته شده به نام مجیک بات منتشر کرده است.

در این ویدیو مشاهده می‌شود که ربات انسان نما می‌تواند مارشمالو را کباب کرده و برخی ترفندهای جادویی را برای آن اجرا می‌کند. این ربات در این ویدیو حرکاتی را به عنوان رقص انجام داده و مهارت و چابکی قابل توجهی را در دستکاری اشیا به نمایش می‌گذارد. این شرکت در ماه ژانویه طراحی ربات انسان نمای خود را معرفی کرده و آن را رقیبی برای ربات چابک اطلس مربوط به شرکت بوستون داینامیکس می‌داند.

در ویدیویی که توسط این شرکت در مورد ربات انسان نما به اشتراک گذاشته شده امکان کنترل از راه دور ربات فراهم است. ربات در حال در دست گرفتن سیخ بوده و می‌تواند یک مارشمالو را به سیخ کشیده و آن را کباب پز کند. همچنین ربات در مرحله بعد لباس‌های کودک را تا کرده آن را درون سبد قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ربات رقصیدن با موسیقی آبیاری گیاهان لمس ظریف برگ‌ها بوده که توانسته همه را شگفت زده کند. ویژگی‌های این ربات به گونه‌ای است که مراقبت و دقتی همانند انسان را به نمایش می‌گذارد.

همچنین مجیک بات در نقش یک جادوگر تخم مرغ را به یک توپ تبدیل کرده و در این ویدیو مهارت‌های ویژه و منحصر به فرد خود را در دست زدن به اشیا از جمله وسایل کوچک و سازگاری با کارهای روزمره را به نمایش گذاشته است. مهارت‌های به نمایش گذاشته شده از ترکیب محرک‌های مینیاتوری سروو با گشتاور بالا به همراه حسگرهای فشار از نوع چند بعدی ایجاد شده است.

مجیک لب ربات انسان نمای خود را یک ربات همه کاره معرفی کرده که می‌تواند سناریوهای مختلف را با چابکی خود ترکیب کرده و آن را در شرایط پیچیده با قدرت مانور بالا ارائه کند. همچنین این ربات می‌تواند برای ماموریت‌های جستجو و نجات با قابلیت عبور از موانع بسیار مهم مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال