E3 2016: بزرگ‌ترین و مهم‌ترین به‌روزرسانی امسال بازی Star Citizen منتشر شد

شاید با عنوان Star Citizen آشنا نباشید، عنوانی که به صورت انحصاری برای پلتفرم PC در حال توسعه بوده و جزئیات و بافت‌های گرافیکی به قدری در این بازی سنگین و با کیفیت است که کنسول‌ها هرگز از پس پردازش آن برنخواهند آمد. در نمایشگاه E3 امسال اطلاعات بسیار خوبی از این بازی منتشر و […]

شاید با عنوان Star Citizen آشنا نباشید، عنوانی که به صورت انحصاری برای پلتفرم PC در حال توسعه بوده و جزئیات و بافت‌های گرافیکی به قدری در این بازی سنگین و با کیفیت است که کنسول‌ها هرگز از پس پردازش آن برنخواهند آمد. در نمایشگاه E3 امسال اطلاعات بسیار خوبی از این بازی منتشر و خبر عرضه بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این بازی نیز باعث شد تا بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، این عنوان را یک قدم جلوتر از همیشه ببینند.

در وب‌سایت مربوط به این عنوان نیز سازندگان اطلاعات جدیدی در مورد بازی به ویژه در رابطه با کشتی‌های فضایی جدید که به بازی اضافه شده، منتشر نموده و اذعان داشتند که این به‌روزرسانی، بزرگ‌ترین آپدیت این بازی از دسامبر سال 2015 تاکنون بوده است.

یکی از جدیدترین کشتی‌هایی که به این بازی اضافه شده، Starfarer نام دارد که با قیمت 300 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین نسخه‌ی Gemini از آن نیز 340 دلار قیمت داشته و با ظرفیت 7 سرنشین و داشتن عرشه‌های متعدد، بزرگ‌ترین کشتی این بازی است که کاربران می‌توانند آن را هدایت کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این به‌روزرسانی جدید داشته، به کارهای کاربران مربوط می‌شود، کارهایی که حالا همه به یکدیگر وابسته بوده و می‌توانند بر روی دیگری تأثیر بگذارد. چنین سیستمی در بسیاری دیگر از بازی‌های مشابه وجود دارد اما پیش از این در بازی Star Citizen شاهد وجود چنین چیزی نبوده‌ایم.

سازندگان اذعان داشته‌اند که اضافه شدن چنین سیستمی می‌تواند به کلی محیط Star Citizen را تغییر دهد و البته یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های آن‌ها برای این بازی بوده است. سازندگان در ابتدای راه هستند و برنامه‌های بسیار زیادی که آن‌ها برای پیشبرد بازی دارند، می‌تواند این بازی را به جایگاه‌های بسیار بالایی برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال