طعم جدید کوکاکولا با هوش مصنوعی خلق شده است

شرکت کوکاکولا اعلام کرد در خلق طعم جدید از هوش مصنوعی کمک گرفته است. این شرکت یک نوشابه جدید با تولید محدود به نام Y3000 تولید کرده که نسبت به نوشابه‌های قبلی تفاوت‌های زیادی دارد. طبق اعلام شرکت سازنده این طعم طبق نظر مشتریان و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ابداع شده است. به […]

شرکت کوکاکولا اعلام کرد در خلق طعم جدید از هوش مصنوعی کمک گرفته است. این شرکت یک نوشابه جدید با تولید محدود به نام Y3000 تولید کرده که نسبت به نوشابه‌های قبلی تفاوت‌های زیادی دارد. طبق اعلام شرکت سازنده این طعم طبق نظر مشتریان و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی ابداع شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کوکاکولا برای خلق طعم جدید خود از بسیاری از مشتریان خود در سراسر جهان درخواست کرد تا با کمک گرفتن از احساسات، رنگ‌ها، طعم‌ها و آرزوهای خود بتوانند آینده را تجسم کرده و سپس این موارد را برای ساخت طعم جدید به این شرکت اطلاع دهند. این شرکت اعلام کرد با استفاده از دیدگاه‌های کاربران در مورد آینده و با استفاده از هوش مصنوعی توانسته است یک طعم جدید و منحصر به فرد برای نوشابه تولید کند.

این نوشابه بدون افزودنی‌های مانند قند و با محدودیت‌هایی در تولید تنها در کشورهای ایالات متحده، کانادا، چین، اروپا و آفریقا به فروش خواهد رسید. به گفته کوکاکولا حتی قوطی نوشابه نیز با کمک فناوری هوش مصنوعی  طراحی شده است. این شرکت پیش از این نوشابه‌ای با طعم متاورس نیز تولید کرده بود.

اوانا ولاد، یکی از مدیران کوکاکولا در مورد تولید این نوشابه و خلق طعم جدید با کمک فناوری و مشتریان گفته است: انتظار داریم شرکت کوکاکولا حتی در سال ۳۰۰۰ نیز همچنان پویا و پرنشاط باقی بماند و به همین دلیل با یک چالش قصد داشته ایم تا مفهومی از طعم آینده را خلق کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال