دکمه هوم جدید تعبیه شده برای آیفون 7 با دستکش کار نمی‌کند!

شایعات و حواشی پیرامون آیفون‌های اپل تنها منحصر به معرفی گوشی و قبل از آن نیست و بعد از عرضه‌ی رسمی آن در دو روز گذشته، خبرهای بیشتری از گوشی محبوب اپل منتشر شده است. آیفون 7 شاید یکی از بهترین آیفون‌های اپل از نظر به‌روزرسانی طراحی و سخت‌افزار گوشی نباشد، اما برخی از ویژگی‌های […]

شایعات و حواشی پیرامون آیفون‌های اپل تنها منحصر به معرفی گوشی و قبل از آن نیست و بعد از عرضه‌ی رسمی آن در دو روز گذشته، خبرهای بیشتری از گوشی محبوب اپل منتشر شده است. آیفون 7 شاید یکی از بهترین آیفون‌های اپل از نظر به‌روزرسانی طراحی و سخت‌افزار گوشی نباشد، اما برخی از ویژگی‌های جدید این گوشی ممکن است هر کسی را ترغیب به خرید آن کند و یکی از این ویژگی‌ها، طراحی جدید دکمه‌ی هوم با عملکردی متفاوت بوده است. دکمه‌ی هوم آیفون 7 دیگر از حالت سنتی و کلیکی خود جدا شده و حالتی فشاری توسط تکنولوژی Taptic Engine به خود گرفته که با فشار کاربر بر روی این دکمه، واکنش نشان می‌دهد.

درحالی‌که دکمه‌ی هوم جدید آیفون 7 قابلیت شخصی‌سازی بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد، اما به نظر می‌رسد این دکمه دچار مشکل عجیبی است. برخی از کاربرانی که گوشی را خریداری کردند متوجه شده‌اند که این دکمه تنها به پوست واکنش نشان می‌دهد و با دستکش هیچ‌ عکس‌العملی را از خود نشان نمی‌دهد. شاید در ابتدا با خود این چنین فکر کنید که این مشکل، مشکل بزرگی نیست؛ اما باتوجه به نزدیک بودن فصل سرما و پوشیدن دستکش برای گرم نگه‌داشتن دست‌ها، تقریبا استفاده از آیفون 7 در این حالت غیرممکن می‌شود. البته در آیفون‌های قبلی نیز استفاده از Touch ID طبیعتا توسط دستکش ممکن نبوده؛ اما در آیفون 7، حتی استفاده‌ی کامل از دکمه‌ی هوم و بازگشت به منوی اصلی گوشی نیز در این حالت ممکن نیست.

اپل در آیفون 7 و صفحه‌ی قفل گوشی به خوبی از خود خلاقیت نشان داده و راه‌های مختلفی را برای باز کردن قفل گوشی در اختیار کاربر قرار داده است؛ اما همین که نمی‌توان به طور کامل از دکمه‌ی هوم گوشی استفاده کرد، کمی کار را برای استفاده از این گوشی در فصل سرما سخت می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال