ابزار جدید  Team Copilot برای مدیریت بهتر تیم‌ها مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی شد

مایکروسافت با هدف مدیریت بهتر تیم‌ها از طریق هوش مصنوعی ابزار جدیدی را به نام  Team Copilot عرضه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت طی کنفرانس بیلد امسال از یک ابزار جدید به نام  Team Copilot رونمایی کرده است که به عنوان نسخه ویژه از ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت قادر […]

مایکروسافت با هدف مدیریت بهتر تیم‌ها از طریق هوش مصنوعی ابزار جدیدی را به نام  Team Copilot عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت طی کنفرانس بیلد امسال از یک ابزار جدید به نام  Team Copilot رونمایی کرده است که به عنوان نسخه ویژه از ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت قادر است مدیریت بهتر تیم‌ها و نیازهای گروهی کاربران را برآورده کند.

مایکر.سافت طی مراسم اخیر خود ضمن معرفی ابزار جدید اعلام کرد این ابزار می‌تواند فراتر از دستیار شخصی عمل کرده و خدمات خود را به کل تیم یا بخش و یا حتی کل سازمان ارائه کند. همچنین این ابزار قادر است به خوبی کارهای زمان بر و وقت گیر کارکنان را انجام داده و همچنین وظایفی نظیر مدیریت صورت جلسات و یادداشت برداری‌های قابل ویرایش را نیز انجام می‌دهد.

ابزار  Team Copilot قادر است همانند یک تسهیل گر جلسات برای مدیریت بهتر آنها مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین با استفاده از خلاصه سازی اطلاعات مهم کاربرد ویژه‌ای برای افرادی که دیرتر وارد جلسه شدند خواهد داشت. این ابزار می‌تواند به پرسش‌ها پاسخ داده و از این طریق نیست به کاربران کمک کند. مایکروسافت کوپایلت با ایجاد کارها در پلنر و ساخت ددلاین برای پروژه‌ها آنها را پیگیری کرده و در صورت نیاز به بازبینی کاری خاص یا مشارکت بیشتر آن را به اطلاع اعضای تیم می‌رساند.

کلیه مشتریان مایکروسافت در سرویس مایکروسافت ۳۶۵ که برای استفاده از کوپایلت نسخه‌های پولی را خریداری کردند می‌توانند از اواخر امسال ویژگی مورد نظر را در نسخه پیش نمایش در اختیار داشته باشند. مایکروسافت علاوه بر این ابزار برای شخص سازی دستیار هوش مصنوعی خود روش‌های جدیدی را نیز معرفی کرده است. این شرکت اعلام کرد در Copilot Studio امکان ایجاد کوپایلت‌های سفارشی در بخش SharePoint وجود دارد و این طریق کاربران می‌توانند به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.