لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS توسط مدیرعامل شیائومی رونمایی شد

شیائومی به طور رسمی از HyperOS به جای MIUI استفاده کرده و قصد دارد از این سیستم عامل در دیگر مدل‌های گوشی شیائومی نیز استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لی جون مدیرعامل شیائومی تصویری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده که در آن لوگو HyperOS قرار دارد. به گفتی لوگو […]

شیائومی به طور رسمی از HyperOS به جای MIUI استفاده کرده و قصد دارد از این سیستم عامل در دیگر مدل‌های گوشی شیائومی نیز استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لی جون مدیرعامل شیائومی تصویری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده که در آن لوگو HyperOS قرار دارد. به گفتی لوگو نشان دهنده کهکشانی است نقاط بوده و می‌تواند ستارهگان موجود در آن همان افراد و دستگاه‌های استفاده کننده از این سیستم عامل باشند. زیرا در جهان واقعی نیز ستارگان به طور آزادانه در جریان بوده و امکان اتصال آنها به صورت یکپارچه وجود دارد. به گفته وی این یک تعبیر شاعرانه از این تغییر بوده و با آنچه که شیائومی انتظار داشته همخوانی دارد.

شیائومی قصد دارد در آینده سیستم عامل جدید را برای ۸۸ مدل گوشی این کمپانی و تبلت عرضه کند عرضه کند. البته اکن.ن نام تنها 8 مدل به اشتراک گذاشته شده که می توانند این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. احتمالاً انتشار به روز رسانی HyperOS برای مدل‌های واجد شرایط این شرکت از ژانویه سال آینده آغاز شده و ژوئن ۲۰۲۴ نیز ادامه خواهد یافت. فهرست منتشر شده از 88 دستگاه شامل 80 دستگاه از بازار چین بوده و تنها 8 دستگاه اولیه در فهرست به مدل های جهانی تعلق دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال