احتمالاً نمایشگر وان پلاس ۱۲ روشنایی خارق العاده ۳۰۰۰ نیتی ارائه می‌کند

گزارش‌هایی که اخیراً در مورد نمایشگر وان پلاس ۱۲ منتشر شده است نشان می‌دهد این نمایشگر که توسط شرکت BOE ساخته خواهد شد دارای روشنایی خارق‌العاده ۳۰۰۰ نیتی خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این خبر همکاری وان پلاس و اوپو با شرکت چینی BOE در مورد ساخت نمایشگر […]

گزارش‌هایی که اخیراً در مورد نمایشگر وان پلاس ۱۲ منتشر شده است نشان می‌دهد این نمایشگر که توسط شرکت BOE ساخته خواهد شد دارای روشنایی خارق‌العاده ۳۰۰۰ نیتی خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این خبر همکاری وان پلاس و اوپو با شرکت چینی BOE در مورد ساخت نمایشگر برای محصولات آنها منتشر شده بود. این دو شرکت در یک رویداد مطبوعاتی قصد دارند جزئیات بیشتری در مورد این سرمایه‌گذاری مشترک و همچنین تاثیر آن روی ساخت و ارائه دستگاه‌های آینده اعلام کنند. به همین دلیل احتمالاً ساخت نمایشگر وان پلاس ۱۲ نیز توسط این شرکت انجام خواهد شد.

یک افشاگر نام آشنا به نام Digital Chat Station، اعلام کرد گوشی جدید وان پلا احتمالاً با روشنایی چشمگیر ۳۰۰۰ نیتی عرضه می‌شود. همچنین منظور از گوشی جدید همان وان پلاس ۱۲ خواهد بود. طبق گزارش‌های قبلی نمایشگر دستگاه جدید از دقت رنگ، محافظت از چشم و روشنایی بهتری نسبت به پنل‌های سامسونگ برخوردار است. همچنین با توجه به همکاری اوپو با این شرکت چینی احتمالاً نمایشگر سری فایند Finx X7  نیز با این فناوری ارائه می‌شود.

در صورتی که واقعاً وان پلاس ۱۲ با نمایشگر ۳۰۰۰ نیتی عرضه شود این صفحه نمایش از پورنورترین صفحه نمایش‌های بازار خواهد بود. در حال حاضر نمایشگرهای ۲۸۰۰ نیتی مربوط به وان پلاس اوپن و اوپو فایند N3 از نظر روشنایی در بالاترین نقطه بازار قرار دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال