اوپو از دو گوشی R9s و R9s Plus رونمایی کرد؛ دوربین‌های سلفی و اصلی 16 مگاپیکسلی

اگر به دنبال گوشی‌هوشمندی که بتواند سلفی‌های بسیار با کیفیتی بگیرد، بوده‌اید،ب اید به شما بگوییم که به نظر می‌رسد گوشی مورد نظر خود را پیدا کرده باشید. شرکت OPPO از دو گوشی جدید خود در چین به صورت رسمی معرفی کرد که هر کدام از این دو گوشی مجهز به دوربین‌های سلفی و اصلی 16 […]

اگر به دنبال گوشی‌هوشمندی که بتواند سلفی‌های بسیار با کیفیتی بگیرد، بوده‌اید،ب اید به شما بگوییم که به نظر می‌رسد گوشی مورد نظر خود را پیدا کرده باشید. شرکت OPPO از دو گوشی جدید خود در چین به صورت رسمی معرفی کرد که هر کدام از این دو گوشی مجهز به دوربین‌های سلفی و اصلی 16 مگاپیکسلی شده‌اند.

گوشی R9s شرکت OPPO با داشتن نمایشگر 5.5 اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی برادر کوچک‌تر این دو محصول جدید به حساب می‌آید. این گوشی تمام فلزی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 625 خواهد بود. برادر بزرگ‌تر گوشی مورد اشاره به نمایشگری 6 اینچی با همان رزولوشن و چیپست اسنپ‌دراگون 635 مجهز شده است.

همانند سری F1S Oppo، گوشی‌های معرفی شده از سنسور IMX398 شرکت سونی بهره می‌برند. دوربین اصلی هر دو گوشی دارای دیافراگم 1.8 و دوربین جلوی آن‌ها دارای دیافراگم 2.0 است. برادر کوچک‌تر از دو قابلیت لرزشگیر آپتیکال تصاویر و فلش دو‌گانه محروم بوده تا این دو ویژگی تنها در اختیار بزرگ‌ترین عضو این خانواده باشد.

اوپو از دو گوشی R9s و R9s Plus رونمایی کرد؛ دوربین‌های سلفی و اصلی 16 مگاپیکسلی

هر دو گوشی معرفی شده دارای سنسور اثر انگشت در قسمت دکمه‌ی خانه‌ی گوشی هستند و از سیستم شارژ سریع VOOC این شرکت نیز بهره می‌برند. گفته می‌شود این سیستم می‌تواند هر دو گوشی را طی مدت سی دقیقه تا 75 درصد شارژ کند. باتری تعبیه شده برای گوشی‌ کوچک‌تر 3010 میلی‌آمپر و برای گوشی بزرگ‌تر 4000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

نسخه‌ی 5.5 اینچی گوشی‌ معرفی شده‌ی OPPO به 4 گیگابایت رم و نسخه‌ی بزرگ‌تر به 6 گیگابایت رم مجهز شده‌اند. هر دو گوشی می‌توانند کارت حافظه‌ی جانبی را تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایت تحمل کنند.

گوشی‌های مورد اشاره اندروید مارشمالو را به صورت پیش‌فرض با رابط کاربری ColorOS 3.0 اجرا خواهند کرد. گوشی R9s شرکت OPPO طی چند روز آینده در چین عرضه خواهد شد و برادر بزرگ‌تر این گوشی در ماه آینده روانه بازار می‌شود. فعلا شرکت OPPO صحبتی را در مورد عرضه‌ی جهانی این گوشی بیان نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال