امکان تعامل کاربران با گوشی آنر مجیک ۶؛ ویژگی شگفت انگیز پرچمدار جدید آنر

طبق گفته مدیرعامل آنر گوشی پرچمدار جدید این شرکت به ویژگی منحصر به فردی مجهز خواهد بود که طی آن کاربران می‌توانند از طریق چشمان خود با دستگاه تعامل داشته باشند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر مجیک ۶ علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی […]

طبق گفته مدیرعامل آنر گوشی پرچمدار جدید این شرکت به ویژگی منحصر به فردی مجهز خواهد بود که طی آن کاربران می‌توانند از طریق چشمان خود با دستگاه تعامل داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آنر مجیک ۶ علاوه بر چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی به ویژگی تعامل ردیابی چشم نیز مجهز خواهد بود. به گفته جرج ژائو مدیرعامل این شرکت که اخیراً در اجلاس اسنپدراگون ۲۰۲۳ صحبت کرده است. آنر مجیک ۶ دارای ویژگی تعامل کاربر با دستگاه از طریق چشم خواهد بود. وی در این مراسم علاوه بر اعلام جزئیات شگفت انگیز این ویژگی تصویری را به نمایش گذاشت که نحوه کار کردن این ویژگی را به طور خلاصه نشان می دهد. در تصویر مشاهده شده زنی وجود دارد که می‌تواند تنها از طریق حرکت چشمان خود برنامه اوبر را اجرا کرده و با تغییر زاویه قادر به باز کردن اپلیکیشن خواهد بود. آنر فناوری جدید به کار گرفته شده را کپسول جادویی عنوان کرده و آن را با عبارت تعامل چند وجهی مبتنی بر ردیابی چشم خوانده است.

البته هنوز نحوه کار این ویژگی در گوشی به طور دقیق تشریح نشده است. در این باره نیز منتشر شده نشان می‌دهد این قابلیت هنوز در مرحله توسعه قرار داشته و به طور کامل عملی نشده است. با این وجود در صورتی که این قابلیت در گوشی‌های آنر به کار گرفته شود می‌تواند مزایای زیادی برای دسترس برای کاربران ایجاد به عنوان مثال در زمانی که کاربران مشغول کار هستند و امکان تعامل با گوشی از طریق دست وجود ندارد می‌توان از این ویژگی استفاده کرد. گوشی آنر مجیک ۶ دارای یک دستیار مجازی نیز خواهد بود که میتواند از هوش مصنوعی کوالکام نیز پشتیبانی کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال