گوشی هوشمند Realme GT 7 Pro به زودی به بازار هند می‌آید

شرکت Realme اخیراً تأیید کرده است که قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار خود، Realme GT 7 Pro را در اواخر ماه جاری میلادی در بازار چین رونمایی کند. با این حال، اخبار جدید نشان می‌دهد که عرضه جهانی این گوشی قدرتمند زودتر از آنچه تصور می‌شد انجام خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه […]

شرکت Realme اخیراً تأیید کرده است که قصد دارد گوشی هوشمند پرچمدار خود، Realme GT 7 Pro را در اواخر ماه جاری میلادی در بازار چین رونمایی کند. با این حال، اخبار جدید نشان می‌دهد که عرضه جهانی این گوشی قدرتمند زودتر از آنچه تصور می‌شد انجام خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار موبایل رسانه فناوری تکنا، طبق گزارش‌های اخیر، Realme GT 7 Pro در اواسط ماه نوامبر در بازار هند عرضه خواهد شد. این بدان معناست که این گوشی به زودی با رقبای قدرتمندی مانند iQOO 13 که قرار است در اوایل ماه دسامبر در هند عرضه شود، رقابت خواهد کرد.

بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده است، Realme GT 7 Pro به مشخصات فنی بسیار قدرتمندی مجهز خواهد بود. پنل AMOLED 6.78 اینچی با رزولوشن 1.5K و نرخ رفرش 120 هرتز و تراشه Snapdragon 8 Elite از مشخصات این گوشی خواهد بود. حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی به همراه دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر است. باتری 6500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد.

 دیگر ویژگی ها شامل اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر، بدنه ضد آب با استاندارد IP68/69، رابط کاربری Realme UI 6 مبتنی بر اندروید 15 است. Realme GT 7 Pro به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار، با مشخصات فنی فوق‌العاده و طراحی جذاب، می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.