انتشار ویدیوی کالبد شکافی ویژن پرو پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را نشان می‌دهد

ویدیویی که از کالبد شکافی هدست ویژن پرو اپل توسط وب سایت iFixit منتشر شده است نشان می‌دهد اپل در ساخت این هدست از پیچیده‌ترین سخت‌فزارها استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از ورود هدست اپل ویژن پرو به بازار کارشناسان iFixit ویدیویی از کالبد شکافی این هدست ۳۵۰۰ […]

ویدیویی که از کالبد شکافی هدست ویژن پرو اپل توسط وب سایت iFixit منتشر شده است نشان می‌دهد اپل در ساخت این هدست از پیچیده‌ترین سخت‌فزارها استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از ورود هدست اپل ویژن پرو به بازار کارشناسان iFixit ویدیویی از کالبد شکافی این هدست ۳۵۰۰ دلاری منتشر کردند که به کالبد شکافی اپل ویژن پرو شهرت دارد.

در ویدیویی که مربوط به کالبد شکافی این هدست است قطعات داخلی مختلف آن از جمله سنسورها دوربین‌ها و فن‌ها قابل مشاهده خواهد بود. در این وب سایت عنوان شده است باز کردن و تعمیر این هدست چندان آسان نبوده و ممکن است دستگاه صدمه ببیند. البته جدا کردن کابل‌های اتصال به شارژر چندان دشوار نبوده و به ابزار پیشرفته نیز نیاز نیست. اما باز کردن هدست دشوارتر بوده و برای این کار باید یک سشوار صنعتی پیچ گوشتی مختلف و اهرم‌های مخصوصی برای جداسازی قطعات داشته باشید.

کالبد شکافی انجام شده نشان می‌دهد قابلیت EyeSight در این هدست از یک پوشش لنتیکولار قرار داشت با توجه به قابلیت نشان دادن اطراف به کاربر می‌تواند حالت سه بعدی را برای تصویر چشم او ایجاد کند. همچنین در این ویدیو قطعات مختلف هدست به صورت لایه به لایه باز شده و تمام پیچ‌ها و کانکتورهای آن نیز مشاهده می‌شود. با توجه به این ویدیو و قطعات مشخص شده به نظر می‌رسد تعمیر این دستگاه بسیار دشوار باشد. همچنین این وب سایت پس از انتشار این ویدیو اعلام کرد این محصول یکی از پیچیده‌ترین سخت‌افزارهای تاریخ اپل محسوب می‌شود.

مدیرعامل iFixit نیز در شبکه اجتماعی ایکس در پست خود اعلام کرد امکان ارائه تمامی مباحث مربوط به قطعات سخت‌افزاری هدست اپل در یک ویدیو به طور کامل امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل قرار است برای نشان دادن دقیق‌تر اجزای این دستگاه ویدیوی دیگری تهیه و منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال