نمونه تصاویر دوربین پریسکوپی اوپو فایند X7 اولترا عملکرد خیر کننده آن را نشان می‌دهد

تصاویری مربوط به دوربین پرسکوپی دوگانه اوپو فایند X7 اولترا  منتشر شده است که نشان می‌دهد این دوربین عملکرد خیره کننده‌ای با جزئیات باورنکردنی در عکاسی خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز مشخص نیست اوپو فایند X7 اولترا  وارد  بازار جهانی خواهد شد یا خیر. اما بازاریابی درست این کمپانی […]

تصاویری مربوط به دوربین پرسکوپی دوگانه اوپو فایند X7 اولترا  منتشر شده است که نشان می‌دهد این دوربین عملکرد خیره کننده‌ای با جزئیات باورنکردنی در عکاسی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هنوز مشخص نیست اوپو فایند X7 اولترا  وارد  بازار جهانی خواهد شد یا خیر. اما بازاریابی درست این کمپانی باعث افزایش طرفداران این گوشی در دنیا شده است. این شرکت نمونه عکس‌های دوربین گوشی اوپو فایند X7 اولترا  را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است که در آن جزئیات زیاد تصاویر و قدرت دوربین پریسکوپی دوگانه این گوشی به تصویر کشیده شده است.

این گوشی همراه با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه شد و با کمک پردازنده قوی و دوربین با کیفیت توانست یکی از بهترین گوشی‌ها در سال ۲۰۲۴ محسوب شود. تصاویر منتشر شده از دوربین پریسکوپی دوگانه این گوشی وضوح و کیفیت تصویر را با کمک قدرت دوربین مشخص می‌کند.

گوشی اوپو فایند X7 اولترا دارای قابلیت تماس حریم خصوصی دو طرفه بوده که هنوز جزئیات دقیق در مورد آن منتشر نشده است. همچنین حالت VIP در این گوشی می‌تواند امنیت بسیاری را به کاربران ارائه کند. طبق ادعای شرکت سازنده تراشه‌ای ویژه برای افزایش امنیت داده‌ها در این گوشی به کار گرفته شده است. اوپو فایند X7 اولترا به طور رسمی در تاریخ ۱۸ دی رونمایی خواهد شد و هنوز تاریخ عرضه بین المللی آن مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال