مشخصات دوربین گلکسی زد فلیپ ۶ پیش از رونمایی فاش شد

تابستان امسال زمان رونمایی از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ خواهد بود. اما پیش از رونمایی برخی جزئیات مربوط به گوشی‌های گلکسی زد فیلیپ ۶ و زد فولد ۶ افشا شده است. طبق خبرهای غیر رسمی احتمالاً رویداد آنپکت سامسونگ در اواخر تیر امسال برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در […]

تابستان امسال زمان رونمایی از گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ خواهد بود. اما پیش از رونمایی برخی جزئیات مربوط به گوشی‌های گلکسی زد فیلیپ ۶ و زد فولد ۶ افشا شده است. طبق خبرهای غیر رسمی احتمالاً رویداد آنپکت سامسونگ در اواخر تیر امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که هنوز یک ماه تا معرفی گوشی‌های جدید تاشو سامسونگ فرصت باقی مانده است اطلاعاتی در مورد دوربین گلکسی زد فلیپ ۶ منتشر شده که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی سامسونگ یک گوشی قدرتمند خواهد بود.

هم اکنون اطلاعاتی در مورد گلکسی زد فریپ ۶ افشا شده که نشان می‌دهد تراشه، باتری و دوربین این گوشی باعث بالا رفتن انتظارات کاربران در آینده خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط اسمارت پریکس احتمالاً گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام است. هنوز اطلاعاتی در مورد میزان رم استفاده شده در این گوشی منتشر نشده است. خبر بعدی در مورد این گوشی مربوط به دوربین آن است که نسبت به مدل قبلی ارتقای زیادی پیدا کرده است. در این گوشی از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و یک دوربین ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی نیز همراه با آن قرار دارد. دوربین اصلی امکان فیلمبرداری حداکثر 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین سلفی نسبت به نسل قبل تغییری نداشته و همچنان شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

سامسونگ یک باتری بزرگتر و با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت را به این گوشی اضافه کرده است. این در حالی است که مدل قبلی دارای یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی بود. این تغییر می‌تواند یک جهش بزرگ در نسل جدید گوشی‌های تاشو محسوب شود. صفحه نمایش این دستگاه تغییر خاصی نداشته و همچنان همان پنل داینامیک امولد 2X همراه با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.