نیروی فضایی آمریکا به دلیل ترس از افشای اطلاعات از هوش مصنوعی استفاده نمی کند

نیروی فضایی ایالات متحده استفاده از سرویس‌های هوش مصنوعی را ممنوع کرده است. دلیل این امر نیز ترس از افشای اطلاعات از طریق استفاده از این سرویس‌ها بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً گزارشی اختصاصی در رویترز منتشر شده که نشان می‌دهد نیروی فضایی ایالات متحده امکان استفاده از سرویس‌های […]

نیروی فضایی ایالات متحده استفاده از سرویس‌های هوش مصنوعی را ممنوع کرده است. دلیل این امر نیز ترس از افشای اطلاعات از طریق استفاده از این سرویس‌ها بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیراً گزارشی اختصاصی در رویترز منتشر شده که نشان می‌دهد نیروی فضایی ایالات متحده امکان استفاده از سرویس‌های هوش مصنوعی از قبیل چت جی تی پی را برای کارکنان ممنوع کرده است. زیرا این سازمان معتقد است استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند منجر به افشای اطلاعات شود. به گفته رویترز ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی برای کارکنان این سازمان طی نامه‌ای به آنها اطلاع رسانی شده و این سازمان به کارکنان خود اعلام کرد امکان استفاده از این قابلیت‌ها در سیستم‌های دولتی بدون دریافت مجوز رسمی وجود ندارد.

در حال حاضر کارکنان سیستم‌های دولتی نمی‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر مدل‌های زبانی بزرگ در محیط کار خود استفاده کنند. البته به نظر می‌رسد این ممنوعیت در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی فعلاً به صورت موقت بوده و دلیل آن نیز به ترس از جمع آوری داده‌های مهم و محرمانه مربوط می شود. ابزارهای هوش مصنوعی از سال گذشته تاکنون و زمان معرفی روز به روز دارای محبوبیت بیشتری شده و کاربران بسیاری در سراسر جهان در حال استفاده از این ابزارها هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال