استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ از طریق تبلیغ به کاربران کروم پیشنهاد می‌شود

برخی کاربران کروم اعلام کردند مایکروسافت با کمک یک نوتیفیکیشن پاپ آپ پیشنهاد تغییر موتور جستجو به بینگ را به آنها نمایش می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت به تبلیغ موتور جستجوی بینگ به کاربران کروم ادامه داده و این بار از نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ فاده می‌کند تا بتواند قابلیت‌های هوش […]

برخی کاربران کروم اعلام کردند مایکروسافت با کمک یک نوتیفیکیشن پاپ آپ پیشنهاد تغییر موتور جستجو به بینگ را به آنها نمایش می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت به تبلیغ موتور جستجوی بینگ به کاربران کروم ادامه داده و این بار از نوتیفیکیشن‌های پاپ آپ فاده می‌کند تا بتواند قابلیت‌های هوش مصنوعی جی پی تی فور را به کاربران نشان دهد.

کاربران کروم منتشر کرده‌اند تبلیغات مایکروسافت به شکل یک نوتیفیکیشن پاپ آپ به آنها نمایش داده می‌شود تا آنها موتور جستجوی خود را به بینگ تغییر دهند. طبق گزارش منتشر شده اکنون کاربران گوگل کروم با تبلیغات پاپ آپ روبرو هستند که در آن پیشنهاد تغییر موتور جستجوی پیش فرض به آنها داده می‌شود. از مدت‌ها پیش تاکنون مایکروسافت برای جذب مشتریان بالقوه به سمت قابلیت‌های هوش مصنوعی جی پی تی فور تلاش کرده است. در صورتی که تغییرات مربوط به جستجوی بینگ توسط کاربر تایید شود، تنظیمات موتور جستجوی پیش فرض به طور خودکار انجام گرفته و افزونه بینگ سرچ کروم به صورت خودکار برای کاربران نصب خواهد شد.

در زمان تغییر موتور جستجو نوتیفیکیشنی از طریق کروم ارسال خواهد شد تا کاربران نظر خود را تغییر دهند. اما مایکروسافت در این زمینه از پاپاپ جدیدی برای تبلیغات استفاده کرده که در آن قابلیت‌های هوش مصنوعی بینگ را گوشزد می‌کند. در این نوتیفیکیشن آمده است صبر کنید آن را تغییر ندهید در صورت انجام این کار مایکروسافت بینگ سرچ برای کروم خاموش شده و در این حالت دیگر امکان دسترسی به هوش مصنوعی را نخواهید داشت.

در بیانیه خود پاپ‌ها به مورد نظر را تایید کرده و درباره آن گفته است: این نوتیفیکیشن به یکباره به کاربران نمایش داده می‌شود تا آنها بتوانند موتور جستجوی پیش فرض خود را در کروم به بینگ تغییر دهند. انتخاب مشتریان برای مایکروسافت با ارزش بوده همچنین گزینه‌ای برای رد کردن این نوتیفیکیشن نیز قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال