استفاده از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای نخستین بار در شیائومی ۱۴ مورد تایید رسمی قرار گرفت

به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ اولین موبایلی باشد که مجهز به اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از شیائومی برندهای دیگر از قبیل وان پلاس، ردمی، ریلمی و نوبیا نیز در محصولات خود از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کرده‌اند و این موضوع نیز به […]

به نظر می‌رسد شیائومی ۱۴ اولین موبایلی باشد که مجهز به اسنپ دراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از شیائومی برندهای دیگر از قبیل وان پلاس، ردمی، ریلمی و نوبیا نیز در محصولات خود از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده کرده‌اند و این موضوع نیز به تایید رسمی رسیده است. اخیراً از چی به پرچمدار خود به نام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ رونمایی کرده و اکنون وجود آن در گوشی شیائومی ۱۴ برای نخستین بار به تایید رسمی رسیده است.

ویلیام لو از مدیران شیائومی در مراسم اسنپدراگون اعلام کرد سری شیائومی ۱۴ اولین گوشی با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد بود که قرار است به زودی معرفی شود. رونمایی از شیائومی ۱۴ نسبت به نسخه قبلی خود در سال گذشته زودتر انجام خواهد شد به همین دلیل تردیدهایی در مورد وجود چیپست جدید اسنپدراگون در آن وجود داشت. اما بنظر می‌رسد طی همکاری با کوالکام این چیپست اکنون به موبایل‌های پرچمدار شیائومی اضافه شده است.

پس از آن چند شرکت دیگر نیز اعلام کردند گوشی‌های آینده خود را مجهز به این تراشه خواهند کرد. از گوشی های آینده شامل این چیپست قدرتمند می‌توان به  ردمی K70 پرو، نوبیا Z60 اولترا، رد مجیک 9 و ریلمی GT 5 پرو و وان‌پلاس 12 اولترا اشاره کرد. این گوشی‌ها از اولین گوشی‌های خواهند بود که به این تراشه مجهز هستند و احتمالاً دیگر شرکت‌ها نیز در آینده از مصرف کنندگان این تراشه در محصولات خود خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال