ویچر 2 برای ایکس باکس وان رایگان شد

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان بهترین بازی سال 2015 انتخاب شد و از آن‌جایی که این فرانچایز دو نسخه‌ی دیگر نیز داشته است مایکروسافت یکی از این نسخه‌ها را برای ایکس باکس وان رایگان کرده است. همان‌طور که می‌دانید با عرضه‌ی ویندوز 10 برای ایکس باکس وان کاربران می‌توانند برخی از بازی‌های ایکس […]

بازی The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان بهترین بازی سال 2015 انتخاب شد و از آن‌جایی که این فرانچایز دو نسخه‌ی دیگر نیز داشته است مایکروسافت یکی از این نسخه‌ها را برای ایکس باکس وان رایگان کرده است. همان‌طور که می‌دانید با عرضه‌ی ویندوز 10 برای ایکس باکس وان کاربران می‌توانند برخی از بازی‌های ایکس باکس 360 را بر روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت انجام دهند.

مایکروسافت تاکنون عناوین زیادی از ایکس باکس 360 را برای ایکس باکس وان آماده کرده که یکی از آن‌ها ویچر 2 است. حال کاربران ایکس باکس لایو می‌توانند این بازی را به طور رایگان دانلود کنند.  البته رایگان بودن این عنوان برای کاربران ایکس باکس وان تنها تا تاریخ 15 بهمن خواهد بود و بعد از آن بازی به قیمت عادی خود برخواهد گشت.

یکی از عناوین دیگری که در لیست بازی‌های ایکس باکس وان دیده می‌شود و بسیار جالب است بازی خاطره انگیز Counter-Strike: Global Offensive است. این بازی نیز که برای ایکس باکس 360 منتشر شده بود حالا برای ایکس باکس وان نیز منتشر شده تا کاربران این کنسول نیز بتوانند از این بازی نهایت استفاده را ببرند.

در کل حدود 130 عنوان از بازی‌های ایکس باکس 360 بر روی ایکس باکس وان قابل انجام است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به عناوینی همچون  Assassin’s Creed II و  Fallout 3 اشاره کرد. مایکروسافت این طرح را برای مقابله با فروش موفق پلی‌استیشن 4 ارائه کرد در حالیکه سونی بار‌ها اعلام کرده که امکان اجرای بازی‌های پلی استیشن 3 بر روی پلی‌استیشن 4 وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال