معرفی دوربین 80 مگاپیکسلی کمپانی Phase One در قالب سنسور Medium Format

اخیرا کمپانی دانمارکی Phase One در کنار تولید سخت‌افزار و نرم‌افزارهای عکاسی، دست به تولید دوربین‌هایی با سنسور‌های Medium Format (ابعادی بزرگتر از سنسور‌های Full Frame) در زمینه دستگاه‌های عکاسی هوایی با نام تجاری Phase One Industrial زده است. این کمپانی جدیدا از دوربین دیجیتال خود با نام Phase One iXU 180 رونمایی کرده که در زمینه عکاسی با هواپیماهای […]

اخیرا کمپانی دانمارکی Phase One در کنار تولید سخت‌افزار و نرم‌افزارهای عکاسی، دست به تولید دوربین‌هایی با سنسور‌های Medium Format (ابعادی بزرگتر از سنسور‌های Full Frame) در زمینه دستگاه‌های عکاسی هوایی با نام تجاری Phase One Industrial زده است.

این کمپانی جدیدا از دوربین دیجیتال خود با نام Phase One iXU 180 رونمایی کرده که در زمینه عکاسی با هواپیماهای بدون سرنشین، به عنوان کوچکترین دوربین 80 مگاپیکسلی و Medium Format دنیا به حساب می‌آید.

این محصول جدید دارای سنسوری از نوع CCD (سنسور قدیمی‌تری نسبت به CMOS بوده اما مزیت آن، حساسیت بیشتر به نور و نویزپذیری کم آن است) بوده که دقتی برابر 80 مگاپیکسل را ارائه می‌دهد. این دوربین از این نظر شگفت‌آور بنظر می‌رسد که ابعاد بدنه آن تنها کمی از اندازه پهنای لنز دوربین بیشتر است و از این نظر بسیار کوچک بنظر می‌رسد. وزن این دوربین کوچک به 950 گرم رسیده و به همین دلیل می‌تواند به آسانی بر روی هواپیماهای بدون سرنشین نصب شده و به پرواز در بیاید و از تمامی نقاط جهان، عکس‌هایی با دقت بسیار بالا را به ثبت برساند.

مدیر کل کمپانی Phase One، دوو کالینسکی نیز در این باره می‌گوید: “معرفی دوربین Phase One iXU 180، نشان‌دهنده تعهد ما در عرضه محصولاتی خاص در زمینه عکاسی هوایی است.” او در ادامه اینطور اضافه کرد که: “این دوربین جدید از این نظر با ارزش است که در کنار عکاسی هوایی و ایجاد تصاویری بدیع از سطح زمین، توانایی استفاده بطور مستقل در زمینه‌هایی دیگر با قیمتی بسیار مقرون به صرفه را نیز دارد.”

دوربین iXU 180 از لنز مخصوص شرکت Phase One استفاده می‌کند و در کنار آن از لنز‌های واید کمپانی Schneider Kreuznach نیز بهره می‌برد. دیگر مشخصات فنی این دوربین شامل پشتیبانی از پورت USB 3.0 برای انتقال آسان اطلاعات، درگاهی برای کارت حافظه Compact Flash card و حساسیت سنسور (ISO) بین 35 تا 800 می‎باشد.

طبق اعلام رسمی این کمپانی، دوربین Phase One iXU 180 در اواسط ماه آوریل سال 2015 برای خرید مشتریان و علاقمندان، قابل دسترس خواهد بود.

اگر شما نیز برای بر‌آورده کردن اهداف به یکی از این دوربین‌‌ها نیازمند هستید می‌توانید از لینک‌های موجود، مشخصات آن را بررسی کرده و آن را خریداری فرمایید. البته قبل از خرید باید با قیمت 60,000 دلاری آن (تنها برای خریداری بدنه) نیز کنار بیایید!!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال