شیائومی Mi 6 را ابتدا با چیپست اسنپ‎دراگون 821 و سپس 835 عرضه می‌کند

به نظر می‎رسد به دلیل مشکلات عرضه به بازار، گوشی Mi 6 شیائومی با چیپست اسنپ‎دراگون 835 در فروردین‎ماه معرفی نخواهد شد. بنابراین شایعه شده است که این شرکت قصد دارد یکی از سه مدل پرچم‎دار پیش‎روی خود را تغییر دهد تا در ابتدا مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 821 عرضه شود. چندین شرکت دیگر نیز […]

به نظر می‎رسد به دلیل مشکلات عرضه به بازار، گوشی Mi 6 شیائومی با چیپست اسنپ‎دراگون 835 در فروردین‎ماه معرفی نخواهد شد. بنابراین شایعه شده است که این شرکت قصد دارد یکی از سه مدل پرچم‎دار پیش‎روی خود را تغییر دهد تا در ابتدا مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 821 عرضه شود.

چندین شرکت دیگر نیز به همین شکل عمل کرده بودند، ا‎ل‎جی با گوشی G6 و سونی با گوشی Xperia XZs. اولین چیپست ساخته شده توسط شیائومی آماده به کار نیست و این چیپ رده‎بالای شایعه شده هنوز مورد معرفی رسمی قرار نگرفته است.

بعد از عرضه‎ی این گوشی، این شرکت چینی 1 تا 2 ماه بعد از ارائه‎ی گوشی خود با چیپست‎های S821 و Helio X30، آن را با استفاده از اسنپ‎دراگون 835 معرفی می‎کند. به عبارتی در اردیبهشت‎ماه بایستی انتظار چنین گوشی را داشته باشیم، حدودا در همان زمانی که گوشی XZ Premium ارائه می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال