درز مشخصات بیشتر از گوشی Mi 6 شیائومی در GFXBench

با آن‎که ما انتظار داریم طی هفته‎های آتی شیائومی در نهایت از گوشی Mi 6 خود رونمایی کند، فردی که نمونه‎ی اولیه‎ای از این گوشی برعهده داشته آن را در تست‎های بنچمارک GFXBench شرکت داده است. خوشبختانه، به دنبال آن در دیتابیس این وب‎سایت لیست کاملی از مشخصات‎فنی این دستگاه ظاهر شده است. GFXBench از […]

با آن‎که ما انتظار داریم طی هفته‎های آتی شیائومی در نهایت از گوشی Mi 6 خود رونمایی کند، فردی که نمونه‎ی اولیه‎ای از این گوشی برعهده داشته آن را در تست‎های بنچمارک GFXBench شرکت داده است. خوشبختانه، به دنبال آن در دیتابیس این وب‎سایت لیست کاملی از مشخصات‎فنی این دستگاه ظاهر شده است. GFXBench از این گوشی با عنوان ” Xiaomi Sagit” یاد می‎کند ولی چیپست آن بدون شک نشان از هویت گوشی Mi 6 دارد.

این گوشی مجهز به یک پنل نمایش لمسی 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی است که ویدئوهایی مشابه از نظر کیفیت با همتای پشتی خود می‎گیرد.

جای تعجب ندارد شیائومی تصمیم به استفاده از چیپست اسنپ‎دارگون 835 به همراه 4 یا 6 گیگابایت رم، بسته به مدلی که کاربر خریداری می‎کند، گرفته است. به همین شکل، این گوشی با دو حافظه‎داخلی متفاوت 64 و 128 گیگابایتی ارائه می‎شود. اندروید 7.1.1 نوقا به همراه لانچر MIUI شیائومی مدیریت کارهای نرم‎افزاری کاربر را بر عهده دارند.

Mi 6 is سومین گوشی محسوب می‎شود که قرار است مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 به بازار آید. شیائومی با این اقدام به موفقیت بزرگی دست پیدا می‎کند چون توانسته عملکرد خود را بهتر از شرکت‎های بزرگتری همانند با ال‎جی و اچ‎تی‎سی نشان دهد. با این‎وجود، بایستی منتظر تایید صحت این اطلاعات باشیم، از آن‎جایی‎که گوشی Xperia XZ Premium سونی اولین دستگاه بهره‎مند به این سیستم روی چیپ بود که معرفی شد ولی در عین‎حال Galaxy S8 سامسونگ زودتر از محصول سونی مجهز به آن به بازار خواهد آمد.

انتظار می‎رود قیمت گوشی Mi 6 با قیمتی که از 1999 یوآن چین شروع می‎شود (تقریبا 289 دلار) و به 2699 یوآن چین (391 دلار) برای مدل دارای 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت حافظه‎داخلی می‎رسد ، به بازار آید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال