اولین تصاویر گوشی Mi 6 شیائومی منتشر شد

گوشی Mi 6 شیائومی در روز 30 فروردین‎ماه رسما معرفی می‎شود. در نتیجه بایستی کم‎کم خود را برای مشاهده‎ی تصاویر مختلف منتشر شده از این گوشی در سطح اینترنت آماده کنیم، چون تا الان انواع تصاویر شماتیک و مفهومی از این دستگاه به چشم خورده است. تصاویری که در این پست نشان داده می‎شوند ممکن […]

گوشی Mi 6 شیائومی در روز 30 فروردین‎ماه رسما معرفی می‎شود. در نتیجه بایستی کم‎کم خود را برای مشاهده‎ی تصاویر مختلف منتشر شده از این گوشی در سطح اینترنت آماده کنیم، چون تا الان انواع تصاویر شماتیک و مفهومی از این دستگاه به چشم خورده است. تصاویری که در این پست نشان داده می‎شوند ممکن است مربوط به گوشی Mi 6 باشند یا نباشند، و ممکن است توسط کامپیوتر ایجاد شده باشند یا نباشند، چون این روزها تشخیص تصاویر جعلی بسیار مشکل است.

در ابتدا این تصاویر این تفکر را به وجود می‎آورد که مربوط به گوشی OnePlus 3T می‎شوند، ولی اگر با دقت نگاه کنیم گوشی متفاوتی را نشان می‎دهند. دکمه‎ی هوم در این تصاویر با دکمه‎ی هوم گوشی ‎ Mi 5یا سایر گوشی‎های شیائومی متفاوت است، ولی چنین جزئیاتی همواره در محصول نهایی تغییر پیدا می‎کنند. علاوه بر این، پنل پشتی یقینا شبیه به طراحی گوشی‎های شیائومی است و ما را به یاد تزئین سطحی مشکی مات و جناحین اریب گوشی Mi 5 می‎اندازد.

علاوه بر این، وجود سیستم دوربین دوگانه‎ی مشاهده شده با بسیاری از مشخصات به بیرون درزیافته از Mi 6 شیائومی مطابقت دارد و جناح پایینی این دستگاه کاملا طراحی یک دستگاه شیائومی را نشان می‎دهد یعنی شکلی اریب دارد، در هر سمت 4 منفذ اسپیکر و در وسط پورت یو‎اس‎بی C دیده می‎شود.

احتمال واقعی بودن این تصاویر وجود دارد ولی پنل جلویی بسیار شبیه به یک گوشی از شرکت میزو یا وان‎پلاس است. با این‎حال، تنها 3 روز دیگر با رونمایی رسمی از این گوشی فاصله داریم. این دستگاه بسیار قدرتمند خواهد بود و در سه مدل با قیمت‎های مختلف ارائه می‎شود. مدل ابتدایی گفته می‎شود مجهز به چیپ Helio X30 مدیاتک بوده و دو دستگاه دیگر از چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام استفاده می‎کنند.

این تصاویر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال