تمامی این تصاویر با دوربین 12-مگاپیکسلی iSight آیفون 6 اس ثبت شده‌اند!

گوشی‌های هوشمند iPhone 6s و iPhone 6s Plus در حالی با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و امکانات جدید معرفی شدند که برخی کاربران ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ی دیگر این گوشی‌ها را از یاد برده‌اند. یکی از بهترین ویژگی‌های جدیدی که شاهد معرفی آن در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید بودیم، تکنولوژی جدید 3D […]

گوشی‌های هوشمند iPhone 6s و iPhone 6s Plus در حالی با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و امکانات جدید معرفی شدند که برخی کاربران ویژگی‌های منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ی دیگر این گوشی‌ها را از یاد برده‌اند. یکی از بهترین ویژگی‌های جدیدی که شاهد معرفی آن در مراسم رونمایی از آیفون‌های جدید بودیم، تکنولوژی جدید 3D Touch می‌باشد که اپل امید زیادی به آینده‌ی آن دارد. اما این تمام موضوع نیست و این شرکت بزرگ، از دوربین جدید iSight برای پرچم‌داران جدید خود نیز پرده‌برداری کرد.

دوربین گوشی‌های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین دوربین‌هایی بود که تا سال گذشته می‌توانستیم میان گوشی‌های هوشمند پیدا نماییم اما حالا که iSight وارد میدان شده، عملکرد دوربین این گوشی‌های به هیچ وجه با iPhone 6s و iPhone 6s Plus قابل قیاس نیست!

سنسور 12-مگاپیکسلی جدیدی که در گوشی‌های هوشمند iPhone 6s و iPhone 6s Plus قرار گرفته، حالا امکانات بسیار بیشتری نسبت به قبل داشته و توانایی آن نیز بسیار بالاتر از قبل شده است. ابتدا باید اشاره کنیم که یک ویژگی نرم‌افزاری جدید در این گوشی‌ها با نام Live Photo وجود دارد که با ثبت ویدئو کمی، بعد از و پیش از عکس گرفتن، آن را می‌تواند برای چند لحظه، به صورت زنده نمایش دهد. حتی این امکان وجود دارد که کاربران این تصاویر را وارد ساعت هوشمند اپل نموده و از آن به عنوان Live Wallpaper یا پس‌زمینه زنده در ساعت هوشمند خود استفاده کنند.

هر چند شاید با خود بگویید که این یک ویژگی جدید است که امکان دارد هر شرکتی از آن یا شبیه به آن را در محصول خود استفاده کنید. اما شاید مهم‌ترین بخشی که بتواند نگاه شما به دوربین این گوشی را تغییر دهد، 11 تصویری باشد که توسط عکاسان حرفه‌ای، با گوشی iPhone 6s ثبت شده‌اند. مهمتر از آن، این است که این تصاویر بدون هر گونه ویرایشی نمایش داده شده‌اند و هیچ دستی در آنها برده نشده است.

شاید در لحظه‌ی اول، پیدا کردن این تصاویر در فضای مجازی سخت باشد، اما ما سعی کرده‌ایم تا تمامی آنها را گرد هم آوریم. بهتر است پیش از مشاهده‌ی این تصاویر، نظر شما را در مورد این عکس جویا شویم. تصور می‌کنید که این عکس را گوشی‌هوشمند iPhone 6s ثبت نماید؟ اگر پاسختان منفیست، پیشنهاد می‌کنم حتما بقیه‌ی تصاویر را نیز ببینید چرا که مطمئنا آنها هم می‌توانند ذهن شما را برای مدتی طولانی درگیر خود کنند.

phppnkko2

باید اشاره کنیم که دوربین جدید iSight قادر است ویدئوهایی با کیفیت 4K Ultra HD نیز ثبت نماید. هر چند، انتشار این تصاویر به تنهایی نمی‌تواند دوربین به کار رفته در این گوشی را یکی از بهترین‌ها بیان کند. به همین جهت باید منتظر انتشار بررسی‌های مختلف بر روی دوربین این گوشی و عملکرد آن باشیم.

در ادامه از شما دعوت می‌کنم تا سایر تصاویری که به وسیله‌ی دوربین iSight گوشی iPhone 6s ثبت شده‌ است را مشاهده نمایید:

phpxr801u phpvpbxz3 phpuxexhs phprv5qes  phpp60yks phpjsb571 phpbt6i4t phpbmeygv php7intwu

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال