شایعه: نسخه‌های باریک‌تر مک‌بوک 13 و 15 اینچی اپل در رویداد WWDC 2016 رونمایی خواهند شد

مک‌بوک‌های ایر اپل تا زمانی که مک‌بوک 12 اینچی این شرکت معرفی نشده بود، به عنوان باریک‌ترین مک‌بوک‌های این شرکت شناخته می‌شدند. به‌هر‌حال اگر مک‌بوک‌های فوق باریک اپل در گذشته نتوانسته‌اند انتظارات شما را برآورده کنند به نظر می‌رسد در رویداد WWDC 2016 انتظار شما برآورده خواهد شد چرا که اپل قصد دارد از نسل جدیدی […]

مک‌بوک‌های ایر اپل تا زمانی که مک‌بوک 12 اینچی این شرکت معرفی نشده بود، به عنوان باریک‌ترین مک‌بوک‌های این شرکت شناخته می‌شدند. به‌هر‌حال اگر مک‌بوک‌های فوق باریک اپل در گذشته نتوانسته‌اند انتظارات شما را برآورده کنند به نظر می‌رسد در رویداد WWDC 2016 انتظار شما برآورده خواهد شد چرا که اپل قصد دارد از نسل جدیدی از مک‌بوک‌های خود در این رویداد رونمایی کند.

براساس جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، اپل به زودی از مک‌بوک‌های ایر جدیدی رونمایی می‌کند. این مک‌بوک‌ها باریک‌ترین مک‌بوک‌های اپل نام خواهند گرفت و برای اولین بار شاهد مک‌بوک ایر 15 اینچی این شرکت نیز خواهیم بود. علاوه بر معرفی نسخه‌ی 15 اینچی به احتمال فراوان نسخه‌ی 13 اینچی مک‌بوک  نیز معرفی خواهد شد. براساس این شایعه اپل این بار ممکن است مک‌بوک 11 اینچی را معرفی نکند چرا که فعلا در این اندازه‌ محصولات زیادی از این شرکت به چشم می‌خورد.

نسل جدید مک‌بوک‌های اپل به احتمال زیاد مک‌بوک ایر نام نخواهند گرفت. گفته می‌شود اپل قصد دارد دیگر مک‌بوک‌های ایر را تولید نکند و کسانی که به دنبال قدرت در لپ‌تاپ‌های شرکت اپل هستند بهتر است به سراغ مک‌بوک پروی این شرکت بروند و کسانی که وزن سبک و قابل حمل بودن لپ‌تاپ برای‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است نسل جدید مک‌بوک را انتخاب خواهند کرد. شاید طراحی متفاوت از نسل جدید مک‌بوک‌های ایر اپل و سبک‌تر شدن آن‌ها بتواند تغییراتی را در خط تولید لپ‌تاپ‌های این شرکت به وجود آورد.

معرفی مک‌بوک 15 اینچی نیز خود یکی دیگر از نکات جالب منتشر شده در این شایعه است. نسخه‌های 15 اینچی لپ‌تاپ‌های اپل را تاکنون تنها در نسخه‌ی مک‌بوک پرو مشاهده کرده بودیم و شاید بر اساس این شایعه نسل جدید مک‌بوک‌های فوق باریک اپل نیز دارای چنین نسخه‌ای باشند. به‌هر‌حال نمی‌توان به شایعات منتشر شده اطمینان زیادی داشت و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا به راستی شاهد مک‌بوک جدید 15 اینچی اپل در سال 2016 خواهیم بود؟ آیا این اندازه می‌تواند شما را برای خرید لپ‌تاپ‌های اپل ترغیب کند یا خیر؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال