[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] معرفی نسخه‌ی 2017 از خودروی Mercedes-Benz E-Class

این همان خودروییست که مرسدس‌بنز قصد دارد با عرضه‌ی آن، شما را از خرید سری 5 خودروهای BMW و همینطور Audi A6 منصرف نماید! این خودروساز آلمانی با رونمایی Mercedes Benz 2017 E-Class در نمایشگاه دیترویت، نشان داد که دهمین نسل از طراحی دوباره این خودرو، امنیت و ظاهری تجملاتی را در کنار آخرین تکنولوژی‌ها به منظور […]

این همان خودروییست که مرسدس‌بنز قصد دارد با عرضه‌ی آن، شما را از خرید سری 5 خودروهای BMW و همینطور Audi A6 منصرف نماید! این خودروساز آلمانی با رونمایی Mercedes Benz 2017 E-Class در نمایشگاه دیترویت، نشان داد که دهمین نسل از طراحی دوباره این خودرو، امنیت و ظاهری تجملاتی را در کنار آخرین تکنولوژی‌ها به منظور عملکرد هر چه بهتر خودرو در کنار یکدیگر جمع کرده و می‌تواند این محصول جدید را به عنوان پرچم‌دار بنز، معرفی نماید.

یکی دیگر از مواردی که به خوبی در مورد این خودرو دیده می‌وشد، استفاده از اِلِمان‌های طراحی محصولات سری S این شرکت می‌باشد که کاربران می‌توانند به خوبی آن را متوجه شوند. افزایش اندازه‌ی این خودرو و تغییر در طراحی برخی از قسمت‌ها، به خوبی نشان می‌دهد که مرسدس‌بنز قصد داشته محصولات سری E خود را یک قدم بالاتر از گذشته ببرند.

This is the 2017 Mercedes-Benz E-Class 2

افزایش فاصله‌ی بین محورها تا 2.6-اینچ، یعنی این خودرو جدید اندازه‌ی بزرگ‌تر از قبل داشته و می‌توان چنین اندازه‌ای را در قسمت داخلی خودرو نیز مشاهده نمود. همچنین سازندگان قصد دارند این خودرو را در دو مدل مختف اسپرت و لوکس عرضه نمایند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما باز هم شکل کلی آنها، همانند گذشته نبوده و تغییرات زیادی را به همراه داشته است.

در بخش داخلی خودرو نیز همانند گذشته، همه چیز همچون آلومینیوم، چوب و لامپ‌های 64 بیتی LED پیدا می‌شود و ظاهر لوکس این خودرو چیزی نیست که مرسدس‌بنز آن را تغییر داده باشد. می‌توانیم اینطور گفت که محصولات سری E بنز حالا همانند قبل نبوده و می‌تواند با بسیاری از محصولات بازار رقابت داشته باشد.

صندلی‌های این خودرو نیز به سیستم‌های Warmth و Comfort مجهز بوده و می‌تواند علاوه بر گرم کردن صندلی، تکیه‌گاهی راحت را برای کاربران در طول مسیر به ارمغان آورد. دو سیستم صوتی Burmester نیز در این خودرو وجود دارند که مجموعا 23 اسپیکر مختلف را به همراه تکنولوژی صدای سه‌بعدی شامل می‌شود.

This is the 2017 Mercedes-Benz E-Class 3

در مورد موتور خودرو، مرسدس‌بنز اطلاعات زیادی را در اختیارمان قرار نداده اما اینطور که ما می‌دانیم، سازندگان نباید از یک موتور V6 ساده در این محصول جدید استفاده کرده‌ باشند. نسل جدید سری E مرسدس‌بنز، به یک موتور 4 سیلندری 2 لیتری به همراه توربوشارژر مجهز شده که می‌تواند در کنار جعبه‌دنده 9G-TRONIC، مجموعا قدرت 241 اسب بخار را در اختیار کاربران قرار دهد.

This is the 2017 Mercedes-Benz E-Class 4

اما شاید بتوان بزرگ‌ترین تکنولوژی‌هایی را که مرسدس‌بنز برای نسخه‌ی 2017 از خودروی E-Class از محصولات S-Class به کار گرفته باشد، در بخش فناوری‌هایی کمکی راننده جستجو نمود. سیستم‌های متعددی همچون ترمز کمکی و تکنولوژی‌های مختلفی برای جلوگیری از پرت شدن حواس راننده نیز وجود دارد که شاید بتوانیم آنها را فوق‌العاده کارآمد ببینیم. یکی دیگز از تکنولوژی‌ها PRE-SAFE Sound نام دارد که می‌تواند در صورت وجود مشکلی جدی، به نحوی در کابین اصلی این موضوع را خبر دهد که حواس افراد داخل خودرو به مشکل وجود آمده جلب گردد. تکنولوژی Drive Pilot نیز می‌تواند در ترافیک‌ها مورد استفاده قرار گرفته و حتی با سرعت 130 مایل بر ساعت، به صورت خودکار در جاده حرکت نماید.

مور دیگری که شاید بتوانیم به آن اشاره داشته باشیم، برخی از تکنولوژی‌های به کار رفته در این اتومبیل است که شاید پیشتر آنها را در خودروهای شرکت تسلا دیده باشیم. از این موارد می‌توان به تکنولوژی Remote Parking Pilot اشاره داشت که به کاربران این اجازه را می‌دهد که خودروی خود را به صورت کنترلی و خودکار، در یک گاراژ پارک نمایند. سیستم ارتباطی Car-to-X نیز مورد دیگریست که می‌تواند با دریافت آخرین اطلاعات و آخرین اخبار، رانندگان را از مورادی همچون وضعیت جاده، آب و هوا، ترافیک و … با خبر سازد.

هنوز قیمت نهایی این خودرو فوق‌العاده مشخص نشده و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در این زمینه از سوی مرسدس‌بنز باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال