هوآوی گوشی میت 8 را 11 شهریور ماه عرضه می‌کند

در حالیکه هنوز کمپانی هوآوی وجود میت 8 را تایید نکرده جدیدترین گزارش‌ها حاکی از معرفی این گوشی در تاریخ 11 شهریور ماه هستند. سایت چینی CNMO نیز دو رندر جدید از این فبلت منتشر کرده که اطلاعات بیشتری در مورد طراحی گوشی به ما می‌دهد. همانطور که از تصاویر نیز پیداست، هواوی میت 8 با […]

در حالیکه هنوز کمپانی هوآوی وجود میت 8 را تایید نکرده جدیدترین گزارش‌ها حاکی از معرفی این گوشی در تاریخ 11 شهریور ماه هستند. سایت چینی CNMO نیز دو رندر جدید از این فبلت منتشر کرده که اطلاعات بیشتری در مورد طراحی گوشی به ما می‌دهد.

همانطور که از تصاویر نیز پیداست، هواوی میت 8 با ورژن قبلی یعنی میت 7 تغییر آن چنانی را شاهد نبوده. شاید بتوان از تغییرات ظاهری این فبلت به جابه‌جا شدن فلش دوربین عقب به بالای حسگر اثر انگشت و قرار گرفتن فلش برای دوربین جلو اشاره کرد.

This is what the Huawei Mate 8 might look like  Read more at http://www.phonearena.com/news/This-is-what-the-Huawei-Mate-8-might-look-like_id71841#uzvh4Gv2sVI0VSD2.99

از آن جایی که هوآوی سایز 6 اینچی را برای میت 7 در نظر گرفت؛ می‌توان این انتظار را داشت که میت 8 نیز دارای نمایشگری 6 اینچی با رزولشن QHD خواهد بود. گفته می‌شود هوآوی از چیپست طراحی شده توسط خود کمپانی که هنوز معرفی نشده نیز استفاده می‌کند. این چیپست  Kirin 950 نام خواهد گرفت و دارای هشت هسته‌ی پردازنده می‌باشد. هوآوی میت 8 دارای سنسوری 20 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلو خواهد بود. احتمال زیاد همانند دیگر گوشی‌های موجود در بازار، هوآوی این گوشی را با دو نسخه روانه بازار می‌کند. نسخه‌ی اول درای 3 گیگابایت رم خواهد بود و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی را در خود می‌گنجاند در حالیکه نسخه‌ی دوم با افزایش 1 گیگابایتی رم رم و 32 گیگابایتی حافظه‌‌ی داخلی روبه‌رو خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال