این گوشی هوشمند پوشیدنی بدون نمایشگر از هوش مصنوعی بهره می‌برد

گوشی هوشمند AI Pin بدون نمایشگر و با بهره گیری از هوش مصنوعی می تواند با قیمت ۶۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Humane یک گوشی هوشمند بدون نمایشگر توسعه داده که در آن از هوش مصنوعی مایکروسافت و OpenAI استفاده شده است. همچنین این […]

گوشی هوشمند AI Pin بدون نمایشگر و با بهره گیری از هوش مصنوعی می تواند با قیمت ۶۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت Humane یک گوشی هوشمند بدون نمایشگر توسعه داده که در آن از هوش مصنوعی مایکروسافت و OpenAI استفاده شده است. همچنین این گوشی پوشیدنی دارای قابلیت پشتیبانی از نسخه اختصاصی شبکه T-Mobile بوده و کاربران آن در آینده باید هزینه اشتراک ماهانه ۲۴ دلاری را پرداخت کنند.

این گجت پوشیدنی به شکل مربع است و می تواند به شکل مغناطیسی به لباس یا بدن متصل شود. یک بسته باتری نیز پرون این سیستم قرار داده شده که کاربران امکان تعویض آن را خواهد داشت. همچنین قرار است این سیستم با دو تقویت کننده باتری عرصه شود. هنوز مدت زمان عمر باتری ها مشخص نشده است.

پردازنده اسنپدراگون به همراه سنسورهای دوربین و حسگرهای حرکتی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند بدون نمایشگر است. همچنین این شرکت از اسپیکرهای داخلی نیز در این گوشی استفاده کرده که همانند اسپیکرهای شخصی می تواند به هدفون های بلوتوثی متصل شود.

این دستگاه هیچ نمایشگری ندارد و به گفته شرکت سازنده قرار است تعامل با دستگاه از راه‌های جدیدی انجام گیرد. همچنین در واقع AI Pin یک دستگاه مبتنی بر صدا خواهد بود و در هنگام استفاده از دوربین نیز میکروفون و سنسورهای آن روشن می‌شود. علاوه بر آن یک پروژکتور لیزری سبز رنگ نیز در آن تعبیه شده که می‌تواند اطلاعات را روی کف دست نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال