زد 2، محصول تایزنی سامسونگ دوم شهریور ماه معرفی خواهد شد

بیشتر از یک سال از زمان معرفی گوشی هوشمند زد1 شرکت سامسونگ که از سیستم عامل تایزن این کمپانی برخوردار بود می‌گذرد. هم اینک شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است جایگزین این گوشی را با نام زد2 وارد بازار گوشی‌های هوشمند نماید. در حقیقت به نظر می‌رسد این گوشی برای معرفی رسمی به طور کامل آمادگی […]

بیشتر از یک سال از زمان معرفی گوشی هوشمند زد1 شرکت سامسونگ که از سیستم عامل تایزن این کمپانی برخوردار بود می‌گذرد. هم اینک شرکت سامسونگ تصمیم گرفته است جایگزین این گوشی را با نام زد2 وارد بازار گوشی‌های هوشمند نماید. در حقیقت به نظر می‌رسد این گوشی برای معرفی رسمی به طور کامل آمادگی داشته باشد زیرا شرکت سامسونگ قرار است در تاریخ دوم شهریور ماه به طور رسمی در کشور هند از این گوشی جدید رونمایی به عمل آورد.

The-Tizen-based-Samsung-Z2-is-coming-soon

همان طور که در تصویر بالا قابل مشاهده می‌باشد، در تاریخ 23ام ماه آگوست (مصادف با دوم شهریور ماه)، شعبه هند سامسونگ از گوشی کاملا جدیدی با شعار “next meaningful innovation” (به معنای: نوآوری کاربردی جدید) رونمایی به عمل خواهد آورد. البته لازم به ذکر است که هنوز نام دقیق این گوشی به بیرون درز نکرده است اما از آن جایی که نام گوشی اول در این سری زد1 بود، احتمال می‌دهیم این گوشی نیز با نام زد2 وارد میدان رقابت شود.

به لطف انتشار خبرها، شایعات، تصاویر و کلیپ‌های متعدد هم اینک اطلاعات بسیار زیادی در مورد این گوشی جدید داریم. بر این اساس زد2 همانند نسخه پیشین خود یک گوشی ارزان قیمت و سطح مبتدی خواهد بود. این گوشی دارای یک نمایشگر 4.0 اینچی امولد با دقت 480 × 800 پیکسل بوده و از یک تراشه چهار هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی استفاده خواهد کرد. این گوشی قابلیت برقراری ارتباط از طریق LTE را در اختیار داشته و دوربین اصلی آن دارای حسگری با دقت 5 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین سلفی نیز با دقت VGA عکاسی خواهد کرد. میزان حافظه رم این گوشی برابر با یک گیگابایت بوده و از میزان حافظه داخلی هشت گیگابایتی نیز برخوردار خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این گوشی از کارت حافظه جانبی میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

گوشی هوشمند زد2، سومین تلفن تایزنی سامسونگ خواهد بود. در حقیقت در کنار زد1، این شرکت کره‌ای در نیمه دوم سال 2015 از گوشی زد3 که دارای نمایشگری 5.0 اینچی بود نیز رونمایی به عمل آورده بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه این سری از گوشی‌های به منطقه امریکای شمالی در دسترس نیست. اما در صورت کسب اطلاعات جدید حتما شما را باخبر خواهیم ساخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال