هوآوی آنر 5X در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت

امروز هوآوی گوشی آنر 5X را با قیمت 199 دلار برای فروش در ایالات متحده آمریکا قرار داده است. این گوشی در وب‌سایت رسمی هوآوی در آمریکا و آمازون برای فروش قرار گرفته و انتظار می‌رود از آن استقبال خوبی نیز شود. اگر اطلاعات زیادی از این گوشی چینی ندارید باید به شما بگوییم که […]

امروز هوآوی گوشی آنر 5X را با قیمت 199 دلار برای فروش در ایالات متحده آمریکا قرار داده است. این گوشی در وب‌سایت رسمی هوآوی در آمریکا و آمازون برای فروش قرار گرفته و انتظار می‌رود از آن استقبال خوبی نیز شود. اگر اطلاعات زیادی از این گوشی چینی ندارید باید به شما بگوییم که هوآوی برای گوشی آنر 5X از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی استفاده کرده است. چیپست اسنپ‌دراگون 615 با پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتزی در زیر قاب این گوشی قرار گرفته و پردازنده‌ی گرافیکی آن نیز  Adreno 405 بوده است. درنهایت هوآوی حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی را برای این گوشی تعبیه کرده و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی با امکان افزایش از طریق کارت حافظه‌ی جانبی تا 128 گیگابایت نیز در این گوشی دیده می‌شود.

از نظر دوربین نیز هوآوی سعی کرده باتوجه به قیمت گوشی سنسورهای مناسبی را در دوربین آن قرار دهد. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی تعبیه شده است. شاید هوآوی 5X یکی از محدود گوشی‌هایی باشد که با این قیمت دارای حسگر اثر انگشت است و از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپری بهره می‌برد. در این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید 5.1 دیده می‌شود و رابط کاربری معروف هوآوی موسوم به EMUI 3.1 نیز در آن به کار گرفته شده است. ضخامت این گوشی تنها 8.15 میلی‌متر و وزن آن نیز 158 گرم بوده و در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی برای عرضه قرار داده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال