معرفی لپتاپ تبدیل‌شونده Satellite Radius 12، اولین لپتاپ 12.5-اینچی با صفحه‌نمایش 4K

  ساعاتی پیش کمپانی توشیبا، لپتاپ تبدیل‌شونده و 12.5-اینچی Satellite Radius 12 را با صفحه‌نمایش 4K Ultra HD معرفی نمود. این محصول جدید که می‌تواند انتخابی برای امروز و فردا باشد اولین لپتاپ بازار می‌باشد که به صفحه‌نمایش 4K مجهز شده است. از طرفی، به کارگیری نسل ششم از پردازنده‌های اینتل، در کنار قدرت بسیار بالای آن، طول […]

 

ساعاتی پیش کمپانی توشیبا، لپتاپ تبدیل‌شونده و 12.5-اینچی Satellite Radius 12 را با صفحه‌نمایش 4K Ultra HD معرفی نمود. این محصول جدید که می‌تواند انتخابی برای امروز و فردا باشد اولین لپتاپ بازار می‌باشد که به صفحه‌نمایش 4K مجهز شده است. از طرفی، به کارگیری نسل ششم از پردازنده‌های اینتل، در کنار قدرت بسیار بالای آن، طول عمر بیشتر باتری را نیز به همراه دارد.

طبق صحبت‌های آقای Philip Osako، مدیر ارشد بخش بازاریابی شرکت توشیبا، Satellite Radius 12 یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط این شرکت می‌باشد که با همکاری نزدیک مایکروسافت، اینتل و شرکت Technicolor تولید شده است. این لپتاپ در میان محصولات هم‌رده خود، علاوه بر داشتن صفحه‌نمایشی با کیفیت فوق‌العاده بالا، قدرت بسیار زیادی نیز دارد و حتی سیستم صوتی به کار رفته در آن نیز باعث شده تا با محصولی کوچک اما واقعا قدرتمند روبه‌رو باشیم. یکی از ویژگی‌های اصلی این لپتاپ، اندازه‌ی کوچک آن و قابلیت تبدیل شوندگی آن است که حمل آن را آسان‌تر از قبل نموده و کار کردن با آن نیز بسیار آسان می‌باشد.

21057190982_e2535005ab_o

باید بدانید که Satellite Radius 12، از اولین محصولات بازار به حساب می‌آید که با سیستم امنیتی ویندوز 10 سازگاری کامل دارد. دوربین اینفرارد تعبیه شده در بورد اصلی این لپتاپ، با سیستم امنیتی تشخیص چهره Windows Hello، کاربران را قادر می‌سازد تا در سریع‌ترین زمان و بالاترین امنیت ممکن، از لپتاپ خود استفاده نمایند.

همچنین صفحه‌نمایش Satellite Radius 12، بالاترین رزولوشن میان تمامی لپتاپ‌های ساخته شده را داشته و حتی در مبحث نمایش رنگ‌ها نیز می‌توان آن را بهترین لپتاپ‌ خواند چرا که طیف وسیعی از رنگ‌ها، با بالاترین کیفیت ممکن در این لپتاپ مشاهده می‌شوند. تمامی اینها در شرایطی است که صفحه‌نمایش 12.5-اینچی این لپتاپ با پنل IPS، رزولوشنی برابر با 2160×3840 داشته که می‌تواند تراکم پیکسلی چهار برابری نسبت صفحه‌نمایش‌های FullHD را به همراه داشته باشد. نکته‌ی حاثز اهمیت دیگر در مورد رنگ‌ها، پشتیبانی صفحه‌نمایش لمسی Satellite Radius 12 از 100 درصد رنگ‌های Adobe RGB می‌باشد، و به همین دلیل است که می‌گوییم این لپتاپ، رنگ‌ها را بهتر از هر محصول دیگری در بازار نمایش می‌دهد.

از طرفی، همکاری توشیبا با شرکت Technicolor باعث شده تا این لپتاپ‌ تمامی استانداردهای فیلم‌های هالیوودی را داشته باشد.

21057193002_6bc2182ee7_o

از صفحه‌نمایش فوق‌‌العاده با کیفیت این محصول که بگذریم، به قدرت پردازشی بالای آن می‌رسیم. همانطور که اطلاع دارید نسل ششم از پردازنده‌های اینتل، علاوه بر قوی‌تر شدن نسبت به نسل‌ها گذشته، تغییرات قابل توجهی را به خود دیده‌اند که از جمله‌ی مهمترین آنها می‌تواند افزایش قابل توجه قدرت گرافیک مجتمع پردازنده‌های این نسل و همچنین مصرف برق پایین آن اشاره کرد. مصرف کمتر برق نیز عمر بیشتر باتری را به همراه خواهد دارد، موضوعی که برای خریداران لپتاپ‌ها بیشترین اهمیت را دارد. در مورد گرافیک مجتمع نیز باید بدانید که اینتل تمام تلاش خود را داشته تا قدرت آن را به کارت‌های گرافیک رده‌پایین انویدیا و AMD برساند و در کار خود نیز واقعا موفق بوده. همچنین این گرافیک‌های مجتمع، از تکنولوژی DirectX 12.1 نیز پشتیبانی می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با این موضوع، تاکید می‌کنم مقاله‌ی قبلی در مورد DirectX 12 را مطالعه نمایید.

21067174675_53b4aa4037_o

اما لپتاپ Satellite Radius 12 با اندازه‌ی کوچکی که دارد، حمل کردن لپتاپ را بسیار آسان کرده و کاربران می‌توانند در هر شرایطی، از لپتاپ خود استفاده کنند. ضخامت این محصول، تنها 0.6-اینچ بوده و وزن آن نیز برابر با 2.9 پوند می‌باشد. کیفیت ساخت و مواد به کار رفته در لپتاپ جدید توشیبا نیز بسیار بالاست و از آلومینیوم در بدنه‌ی آن استفاده شده است.

در مورد تبدیل‌شونده بودن لپتاپ نیز باید بگوییم که این Satellite Radius 12 در 5 حالت مختلف Laptop، Tablet، Tabletop، Audiance و Presentation می‌تواند مورد استفاده‌ی کاربران قرار بگیرد.

21067178245_3f358aa126_o

مهندسین توشیبا سعی کرده‌اند تا تمام تجربه‌ای را که در سال‌های اخیر از تولید لپتاپ‌ها به دست آورده‌اند، در لپتاپ Satellite Radius 12 بگنجانند. طراحی فوق‌العاده، صفحه‌نمایش با کیفیت و کیفیت ساخت بالای این محصول، این موضوع را به خوبی تایید می‌کند.

با این حال باز هم مهندسین توشیبا برای صفحه‌نمایش این لپتاپ، از پوشش ضد خش Gorilla Glass NBT که 8 تا 10 برابر بهتر از محافظ‌های فعلی عمل می‌کند، بهره گیرند. پس صفحه‌نمایش این لپتاپ نیز در برابر ضربه‌های مختلف می‌تواند دوام بیارود. البته این دلیل نمی‌شود که هنگام کار کردن با آن، مراقب رفتار خود نباشید …

لپتاپ خوش‌ساخت و قدرتمند Satellite Radius 12، قرار است در سه ماهه‌ی پایانی سال جاری وارد بازار آمریکا گردد و پس از آن نیز سایر کشورها، پذیرای لپتاپ تبدیل‌شونده و جدید توشیبا خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال