معرفی کارت حافظه‌ی 16 گیگابایتی SDHC توشیبا به همراه تکنولوژی TransferJet

در واپسین روزهای نمایشگاه IFA 2015 برلین، کمپانی توشیبا از کارت حافظه‌های جدید خود با استاندارد SDHC و Class 10 رونمایی کرد. این کارت حافظه‌ی جدید که به تکنولوژی بدون سیم TransferJet مجهز شده، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند تصاویر و ویدئوهای خود را بدون نیاز به اتصال با کابل، به گوشی‌های هوشمند […]

در واپسین روزهای نمایشگاه IFA 2015 برلین، کمپانی توشیبا از کارت حافظه‌های جدید خود با استاندارد SDHC و Class 10 رونمایی کرد. این کارت حافظه‌ی جدید که به تکنولوژی بدون سیم TransferJet مجهز شده، این امکان را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند تصاویر و ویدئوهای خود را بدون نیاز به اتصال با کابل، به گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها، انتقال دهند.

پیشتر و در ماه ژولای بود که این کارت حافظه برای بازارهای کشور ژاپن معرفی شد تا عملکرد آن به صورت کامل سنجیده شود. در تست‌های انجام شده نیز به این کارت با سرعت بسیار بالای 560Mbps، قادر بود تا تصاویر و ویدئوها را به دستگاه‌های دیگر انتقال دهد. البته باید اشاره کنیم که استفاده از تکنولوژی TransferJet، نیازمند نزدیک کردن دو دستگاه به یکدیگر می‌باشد و همانند تکنولوژی NFC، کاربران باید دوربین و یا گوشی خود را نزدیک به یکدیگر بگیرند.

تمامی گوشی‌های اندروید و iOS، از این کارت حافظه پشتیبانی می‌کنند و به سادگی می‌توان اطلاعات را از طریق یک کابل microUSB انتقال داد. همچنین برای استفاده از تکنولوژی TransferJet، اپلیکیشن مخصوص آن باید بر روی گوشی‌هایی که قصد انتقال فایل میان آنها را دارید، نصب گردد. در مورد امنیت این تکنولوژی، توشیبا به کاربران اطمینان داده که با استفاده از TransferJet، یک ارتباط محافظت‌شده میان دو وسیله شکل می‌گیرد و راهی برای نفوذ به آن وجود ندارد.

توشیبا هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این کارت حافظه پر سرعت را اعلام نکرده و اما پیشتر از عرضه شدن آن در بازار کشور ژاپن خبر داده است. و این یعنی هنوز مشخص نیست که می‌توانیم این محصول جدید را در بازارهای کشورهای آمریکایی پیدا کنیم یا نه، با این حال باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در این مورد باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال