لپتاپ‌های جدید توشیبا به همراه Windows 10 و دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار شخصی کورتانا معرفی شدند

شکی نیست که مایکروسافت تلاش بسیار زیادی برای معرفی و قدرتمند نشان دادن دستیار شخصی خود، کورتانا، دارد و همین موضوع باعث شده تا کورتانا بخشی اصلی از Windows 10 را تشکیل دهد. پس از مانور بسیار زیاد مایکروسافت بر روی دستیار شخصی خود، حالا کمپانی توشیبا از جدیدترین لپتاپ‌های سری Satellite خود رونمایی کرده، لپتاپ‌هایی که […]

شکی نیست که مایکروسافت تلاش بسیار زیادی برای معرفی و قدرتمند نشان دادن دستیار شخصی خود، کورتانا، دارد و همین موضوع باعث شده تا کورتانا بخشی اصلی از Windows 10 را تشکیل دهد. پس از مانور بسیار زیاد مایکروسافت بر روی دستیار شخصی خود، حالا کمپانی توشیبا از جدیدترین لپتاپ‌های سری Satellite خود رونمایی کرده، لپتاپ‌هایی که Windows 10 به صورت پیش‌فرض بر روی آنها نصب شده و حتی یک دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار شخصی کورتانا بر روی آن وجود دارد.

این لپتاپ‌های جدید که نمونه‌ای از آنها را در نمایشگاه Computex 2015 نیز دیدیم، برای فصل مدارس تولید شده‌ و علاوه بر داشتن ویندوز 10، از صفحه‌نمایش‌هایی با وضوح تصویر بالا و همچنین سیستم صوتی بهینه‌شده بهره می‌برند که می‌توانند هر فردی را به خرید آنها ترغیب نماید.

لپتاپ‌های سری Satellite S توشیبا با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم، در دو مدل با صفحه‌نمایش‌هایی 15.6-اینچی و 17.3-اینچی با وضوح تصویر 4K و پنل IPS عرضه خواهند شد و کاربران نیز می‌توانند با وجود اسپیکرهای داخلی Harman Kardon، تجربه‌ی صدایی بسیار با کیفیت را به هنگام استفاده از اسکایپ و کورتانا داشته باشند. فروش لپتاپ‌های سری Satellite S از 29 ژولای با قیمت 719.99 دلار برای مدل 15.6-اینچی و 874.99 دلار برای مدل 17.3-اینچی آغاز می‌شود.

Toshiba's back-to-school notebook lineup- Windows 10, dedicated Cortana key, high-res displays 2

محصول دیگری که توشیبا آماده‌ی عرضه دارد، لپتاپ Satellite Radius 2-in-1 می‌باشد که طبق گفته‌ی این شرکت، اولین لپتاپ در نوع خود می‌باشد که صفحه‌نمایشی 4K دارد. سری جدید این لپتاپ‌ها قرار است در سه مدل مختلف Satellite Radius 15، Satellite Radius 14 و Satellite Radius 15 4K Ultra HD Edition در اختیار کاربران قرار بگیرد. تمامی این لپتاپ‌ها نیز دارای دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار شخصی کورتانا هستند.

فروش لپتاپ‌های سری Satellite Radius از 21 ژوئن یعنی فردا آغاز می‌شود و قیمت پایه در نظر گرفته شده نیز 584.99 دلار می‌باشد. تمامی این لپتاپ‌ها از Windows 8.1 استفاده می‌کنند و به محض عرضه‌ی Windows 10 در 29 ژولای، کاربران می‌توانند لپتاپ خود را به صورت رایگان، بروزرسانی نمایند.

Toshiba's back-to-school notebook lineup- Windows 10, dedicated Cortana key, high-res displays 3

اما توشیبا تنها لپتاپ‌های قدرتمند و گران‌قیمت را معرفی نکرده و کاربرانی که قصد پرداخت پول کمتری برای خرید لپتاپ را دارند نیز در نظر گرفته است. به همین جهت، لپتاپ‌های سری Satellite C، جدیدترین خطوط لپتاپ‌های این شرکت هستند که قرار است در اندازه‌های 15.6-اینچی و 17.3-اینچی در اختیار کاربران قرار بگیرند. این لپتاپ‌ها نیز همچون دیگر محصولات این شرکت، از دکمه‌ی اختصاصی برای کورتانا و پورت دوطرفه‌ی میکروفون استفاده کرده و با قیمت پایه‌ی 349.99 دلار، از فردا عرضه خواهند شد. کاربرانی که این محصول را خریداری کنند نیز به صورت رایگان می‌توانند در تاریخ 29 ژولای، سیستم‌عامل لپتاپ خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهند.

و نهایتا، لپتاپ‌های سری Satellite L، آخرین محصولاتی هستند که توشیبا آنها را معرفی نموده است. اندازه‌ی صفحه‌نمایش این لپتاپ‌ها 15.6 و 17.3 اینچی می‌باشد و مدلی که قابلیت تبدیل شدن را نیز دارد، تنها در اندازه‌ی 15.6-اینچی تولید خواهد شد. فروش این لپتاپ‌ها از فردا و با قیمت پایه‌ی 529.99 دلار آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال