مدیر‌عامل توشیبا به علت رسوایی مالی، مجبور به استعفا خواهد شد

طبق جدیدترین گزارشات مالی که روز شنبه در مورد شرکت ژاپنی و بزرگ توشیبا منتشر شد، نشان می‌دهد که احتمالا مدیرعامل این شرکت مجبور است قبل از تصمیم‌گیری هیئت مدیره، درخواست استعفای خود را تحویل دهد. طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری Kyodo از منبعی ناشناس منتشر ساخته، استعفای آقای Hisao Tanaka هفته‌ی آینده نهایی خواهد شد. این […]

طبق جدیدترین گزارشات مالی که روز شنبه در مورد شرکت ژاپنی و بزرگ توشیبا منتشر شد، نشان می‌دهد که احتمالا مدیرعامل این شرکت مجبور است قبل از تصمیم‌گیری هیئت مدیره، درخواست استعفای خود را تحویل دهد. طبق گزارش جدیدی که خبرگزاری Kyodo از منبعی ناشناس منتشر ساخته، استعفای آقای Hisao Tanaka هفته‌ی آینده نهایی خواهد شد.

این کمپانی ژاپنی که تقریبا هر چیزی را از باتری‌های مختلف گرفته تا راکتورهای هسته‌ای تولید می‌نماید، پیشتر به صورتی اغراق‌آمیز اعلام کرده بود که در 5 سال گذشته تا ماه مارس سال 2014، 200 میلیارد یوآن (برابر با 1.6 میلیارد دلار) درآمد داشته است. حسابرسین نیز به تازگی اعلام کرده‌اند که این آمار بر روی بخش تولیدات کامپیوترهای شخصی این شرکت، تلویزیون‌ها و صنایع دیگر تاثیر منفی داشته و اشتباهات و بی‌نظمی‌های حسابداری، به کرات در این بخش‌ها دیده می‌شود.

جدیدترین گزارشات منتشر شده نیز نشان می‌دهد که آقای Tanaka و معاونش، آقای Norio Sasaki بیشترین دخالت را در مورد این مسائل مالی داشته‌اند. البته می‌توان متهم اصلی در مورد این رسوایی مالی، آقای Sasaki که در سال‌های 2009 تا 2013 مدیرعامل توشیبا بوده است، دانست چرا که گزارشات درآمدهای بسیار بالای این شرکت نیز که پیشتر اعلام شده بود، مربوط به زمان مدیریت آقای Sasaki می‌باشد.

با این وجود توشیبا به صورت رسمی اعلام داشته که در حال محاسبه‌ی مجدد و حسابرسی کامل می‌باشد و تا کنون نیز درآمد خالص 120 میلیارد یوآن از مجموع فروش 6.7 تریلیون یوآن شناسایی شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال