اطلاعات جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی LG Escape 2 در وب‌سایت AT&T قرار گرفت!

زمانی که گوشی‌هوشمند LG G4 معرفی شد،اطلاعات زیادی از تلفن‌های دیگر ال‌جی به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفت و حتی شایعاتی در مورد LG G4 Mini منتشر شده که هنوز به صورت رسمی توسط این کمپانی کره‌ای تایید نشده‌اند. این قضیه اما در مورد گوشی LG Escape 2 کمی متفاوت می‌باشد. هنوز ال‌جی این […]

زمانی که گوشی‌هوشمند LG G4 معرفی شد،اطلاعات زیادی از تلفن‌های دیگر ال‌جی به صورت رسمی در اختیار کاربران قرار نگرفت و حتی شایعاتی در مورد LG G4 Mini منتشر شده که هنوز به صورت رسمی توسط این کمپانی کره‌ای تایید نشده‌اند. این قضیه اما در مورد گوشی LG Escape 2 کمی متفاوت می‌باشد. هنوز ال‌جی این گوشی‌هوشمند را معرفی نکرده اما اطلاعاتی از آن در وب‌سایت AT&T قرار گرفته و هم‌اکنون این محصول با قیمت 179.99 دلار و شرایطی فوق‌العاده در حال فروش می‌باشد!

Escape 2 محصولی میان‌رده با صفحه‌نمایش 4.7-اینچی می‌باشد که وضوح تصویر صفحه‌ی آن برابر با 720×1280 پیکسل بوده و از پردازنده‌ای 4-هسته‌ای در کنار 1 گیگابایت حافظه‌ی رم و 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. دوربین پشتی 8-مگاپیکسلی، پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگابایت، قرارگیری اندروید 5.0 به صورت پیش‌فرض و باتری جداشدنی 2100 میلی‌آمپرساعتی از دیگر امکانات و ویژگی‌های این تلفن میان‌رده به حساب می‌آید.

این گوشی جدید به همراه برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری دوست‌داشتنی LG همچون Q-Silde Multi Tasking که به کاربران اجازه می‌دهد به صورت همزمان با دو نرم‌افزار کار کنند، KnockOn که سبب خواهد شد تا کاربران با زدن دو ضربه به صفحه‌نمایش آن را روشن و یا خاموش کنند و همچنین Knock Code که به کمک آن می‌توان با امنیت بالاتری از گذشته تلفن را رمزگذاری کرد، عرضه خواهد شد. دو ویژگی بسیار خوب دیگر +Quick Memo و Gesture Snap که به ترتیب، این امکان را به وجود می‌آورند که کاربران در هر لحظه برای خود یادداشت نوشته و با حرکت دست از جلوی دوربین گوشی از خود عکس بگیرند نیز در Escape 2 دیده می‌شود. محل قرارگیری دکمه‌ی پاور و دکمه‌های صدا نیز در بخش پشتی این گوشی می‌باشد.

هنوز قیمت جهانی و اینکه آیا این محصول وارد بازار سایر کشورها خواهد شد یا نه منتشر نشده است اما تعدادی تصویر که احتمالا مربوط به دفترچه راهنمای این گوشی باشد، در وب‌سایت AT&T قرار گرفته که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (11)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-websiteLG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (1)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (2)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (3)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (4)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (5)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (6)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (7)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (8)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (9)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (10)LG-Escape-2-User-Manual-appears-on-AT-ampTs-website (13)

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال